TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
8-9-2006
|
15-7-2006 22:15:08
hey ik heb mijn kleed elf maanden van tevoren besteld en ik heb nog geen minuut spijt ervan als het je gedacht is dan gaat dat toch niet meer veranderen. grtjs 08.09.06
|
|
30-6-2007
|
15-7-2006 22:26:24
Hoi, ik ben vandaag voor de eerste keer gaan kijken naar een trouwkleed dat ik super vond maar we waren iets te laat in de winkel om ze te passen . Het beet serieus in mijn been om het te passen !! dus ja ik versta je ... en wij trouwen in juni 2007 dus amuseer u maar met passen !!!
|
|
marissa
18-8-2006
|
16-7-2006 12:07:41
dat wil zeggen dat dit kleed dan een uit de winkel is dat al veel gepast is geweest. Ik zou nooit een trouwkleed uit de rekken kopen. Normaal in een winkel van trouwjurken bestel je je kleed, en heeft niemand anders dit aangehaad. Ik hoop dat je dan korting gekregen hebt.
|
|
Lieve
1-9-2006
|
17-7-2006 8:00:08
Hey,
neen hoor, als jij vindt dat dit hét kleed is, moet je er zeker voor gaan!
Groetjes, Lieve
|
|
Sissi
26-5-2007
|
18-7-2006 12:28:19
Hey,
Ik trouw volgend jaar in mei en had vorige maand een prachtig kleed gezien. Ik wou het enkel eens passen om te zien wat ik er dan van vond, maar het was zo mooi dat ik het ook direct gekocht heb. De verkoopster zei me wel dat ik eventueel nog een ander kleed mocht kiezen als de volledige nieuwe collectie er is (het mijne is wel al van de nieuwe collectie), maar ik denk niet dat dat nodig zal zijn. Wat het feit betreft dat anderen misschien jouw kleed al gepast hebben (is bij misschien ook zo, dat weet ik niet want het was nog niet lang binnen), daar zie ik dus echt het probleem niet van in. Als je gewone kleren koopt hebben anderen die toch ook al gepast??? Akkoord een trouwkleed kost meer maar het is niet omdat het al gepast is dat het vuil is of versleten of ...
Groetjes, Sissi
|
|
Lies
2-6-2007
|
18-7-2006 21:04:50
Hoi Sissi,
bedankt voor je berichtje. Ik wou ook gewoon even een kleed gaan passen, maar eens je voor die spiegels staat met dat kleed... Ik zag het niet zitten om nog een aantal winkels te doen en steeds opnieuw kleren te passen als ik toch al mijn droomkleed had gevonden.
Ikzelf zie er ook geen graten in om een kleed te kopen dat al gepast werd door anderen. Gepast, of niet gepast, op m'n huwelijksdag zal ik me nog steeds als een prinses voelen.
Groetjes, Lies
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|