Terug naar overzicht
Hallo Sofie,Ik heb ook een Demetrios en ik heb dat ook gemerkt op internet. Maar als je goed kijkt, dan zie je in de (soms) superkleine lettertjes dat het namaak is...Als het een echte demetrios zou zijn zou dit zeker niet verkocht worden voor 164 dollar.
De jurken voor zulke prijzen zijn namaak. Als je goed leest zul je vaak zien dat het bedrijfjes uit China of dergelijke landen zijn. Die jurken zijn niet voor niets goedkoper. Je zult de jurk wel krijgen, maar de kwaliteit van de stof en de afwerking is veel minder. Als je dat risico wil nemen, moet je dat natuurlijk doen. Weet wel dat namaak natuurlijk niet legaal is, en niet zo eerlijk.
De kwaliteit zal zowiezo een tikkeltje anders zijn, al zijn ze in China echt goed in productie en namaak. Het meerdere deel van de kleding komt zoiezo van China of van die kanten.Maar wat ik persoonlijk het belangrijkste vind aan een trouwjurk is dat de pasvorm perfect zit.Als je hier in een bruidswinkel een kleedje koopt verwacht je een perfecte pasvorm als eindresultaat.Want een kleedje moet gewoon goed zitten.Op zo een site stel ik me dan daar wel vragen bij.
hallo Bruidjes. K denk dat ik maar voor deze uit de winkel ga. wel een supermooie collectie hé van Demetrios. Ik ben al helemaal verkocht. groetjes