Terug naar overzicht
Indien alles reeds besproken is en jullie reeds een voorschot bet hebben dan kunnen ze jullie niets extra aanrekenen !
Wij hadden ook onze zaal vastgelegd en voorschot betaald en toch kregen wij ook een nieuwe prijslijst met verhogingen voor 2012 hoor. Dat is bij 99% van de feestzalen zo. Bij ons hadden ze dit wel op voorhand gezegd, dus we konden er ons op voorbereiden.Bij ons komt er 1 eur per gang ongeveer bij + 1 eur ongeveer bij de receptie. We zitten dus op ongeveer 6 eur extra pp.Groetjes!Evelien
Ik begrijp dit toch niet, hoor ! Dat dit bij 99% van de feestzalen zo zou zijn ! Dan hadden wij toch zeker die 1% die daar niet bij hoort. Wat ondertekend is op een bepaald moment tegen een bepaalde prijs (zelfs een jaar op voorhand), daar kan zomaar niet unilateraal op teruggekomen worden, tenzij dit ergens vermeld staat in de prijslijst of de algemene voorwaarden (bvb. 'onder voorbehoud van eventuele prijsstijgingen'). Kijk het toch even na, zou ik zeggen. Onze prijs stond op papier zo'n 13 maanden voor het feest en daar is geen eurocent aan gewijzigd tot op de dag van de afrekening... In jullie geval hebben ze je zelfs niet eens mondeling meegedeeld dat er eventueel een prijsstijging zou kunnen zijn dus zeker controleren of dat ergens vermeld staat alvorens je hier zomaar bij neer te leggen !
Hallo,bij ons hebben ze ook gezegd dat we moeten rekenen op 5 procent meer. Ik hou daar dus rekening mee. En op zo'n bedrag is dat al aardig wat hoor.groetjes
Hallo, Wij hebben onze zaal vastgelegd in Hof ter Musschen. Dit zijn dezelfde eigenaars dan Salons de Romrée. Bij ons hadden ze in augustus verwittigd dat de prijzen gingen stijgen. En ze hadden onze offerte hierop al een beetje berekend. We hebben de nieuwe menu's nog niet doorgekregen, wij zullen eens een mailtje sturen.Ik zal jullie op de hoogte houden of het bij ons ook zo gestegen is. Ik zou dan ook even langsgaan als ik van jullie was. Succes hé !! Groetjes, Nadine
Mja wij hadden ook wel rekening gehouden dat de prijzen gingen stijgen maar er zijn toch wel grote veranderingen in hun prijzen... We zien wel gaan sowieso is tot daar gaan. Heb de prijzen op mail als je wilt mail ik het door...
Dat mag je zeker doen. Dit is mijn mail adres: nadine.vanderseypen@skynet.be.Ik ga dit zeker ook opvolgen en laat je iets weten. Groetjes, Nadine
Ik mail je deze vanavond.
Wij hebben ons feest ook in salons de romree, oei seg, prijsverhogingen? We zullen dan maar gauw ook eens contact opnemen met hen... houd m'n hart al vast!
Ine, wanneer hebben jullie uw zaal gereserveerd? Indien het na september 2011 was dan zou je normaal gezien de juiste prijzen al moeten hebben.
Heywij hebben nog in 2011 gereserveerd.... Maar wij doen enkel receptie en avondfeest. (geen dansfeest, enkel eten). We zullen volgende week eens gaan horen en zien wat de veranderingen juist zijn. Moeten ook onze menu nog vastleggen!