Terug naar overzicht
Halloik geloof dat ik gisteren bij Linx Fashion in Hasselt goudkleurige schoenen heb gezien.Dit is wel niet Antwerpen...ps: mooie datum! Succes!groetjesTiziana
Er is in de Kloosterstraat een schoenwinkel met pumps in alle kleuren van de regenboog ! Ik ben de naam even kwijt, maar wie weet hebben ze ook wel gouden?
hey bij het bruidsparadijs in merksem kan je schoenen kopen die je in gelijk welke kleur kunt laten verven.
In de bruidswinkel gaven ze mij de tip om zeker hier eens langs te gaan: http://www.vanloock.com/ Superveel keuze naar het schijnt!Succes met je zoektocht!
Aura, in Zele. ALs ze het niet heeft, zoekt ze het wel voor u. Heel behulpzame dame. Ze heeft ook een website en online winkel geloof ik.
Daar in de kloosterstraat dat is Noë. Echt alle kleurtjes. En nu met de feestdagen in aantocht zou ik zeker de gewone schoenwinkels ook even in de gaten houden.Een jurk uit Le Chapeau, lang achteraan en kort vooraan en je wilt ze combineren met gouden schoenen ... dan kan ik wel raden om welke jurk het gaat. Ik heb die ook aangehad. Was inderdaad wel een cool modelleke. :-)Groeten,Iris
Bedankt voor de vele reacties. Ik ga zeker eens in de kloosterstraat kijken.Groetjes,Pit
Hey
Oeps, bericht is precies niet volledig verschenen. Ik raadde Lili Grace in Sint-Antonius Zoersel aan. Daar hebben ze ook pumps in alle mogelijke kleuren.Succes!
Shoeofprey.com. Je kan zelf ledersoort, kleur, model en hakhoogte kiezen. En als je niet tevreden bent, maken ze gewoon nieuwe schoenen voor je. Hun service is gewoon top.
O ja, ik heb ook heel moeilijke voeten. Heb enkel pumps van shoe of prey in mijn kast. In een gewone schoenenwinkel is het me nog niet gelukt om een paar passende pumps te vinden. Met laarzen heb ik geen probleem. Raar, hé.
Hey Tanja, Bedankt voor de supertip!Ik ben al eens gaan kijken op de site en het ziet er geweldig uit!Echt mooie modelletjes.groetjes,Pit
oeh oeh oeh ik moet toch even zeggen dat ik net langs le chapeau the corner ben gegaan en daar stonden zo mooie gouden pumps met strikje van natan voor. en natan schoenen zitten goed.
Graag gedaan, hoor. Kwaliteit en service is verslavend goed. Je bent gewaarschuwd ;-)
een supermooie gouden pump, met hartje in, en goedkoop !ik heb hem thuis staan als "gewone" schoen, niet als bruidsschoen :)http://neck.be/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid%...