TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stefanie
30-6-2012
|
11-11-2011 12:00:44
Wij trouwen 30/06/2012 Bijna alles is in orde hoor, enkel de details moeten we nog uitwerken zoals uitnodigingen (hebben wel al een idee), bedankingen, bloemen. Andere belangrijke dingen die we in januari, februari gaan doen is trouwringen, kledij suite. Zaal, dj, fotograaf, auto's, kerk, wet, mijn kleed, ... is allemaal oké :)
|
|
elke
23-6-2012
|
11-11-2011 12:00:56
hey, het belangrijkste ligt allemaal al vast: het gemeentehuis, de kerk, de zaal, het vervoer, dj, fotograaf, ceremoniemeester, en het kleed . Nu zijn we momenteel al bezig met het misboekje, al op zoek naar teksten en liedjes voor tijdens de mis. we zijn ook al aan het uitkijken naar ideetjes voor de uitnodigingen. Ook de menu voor het avondfeest zijn we al aant bekijken. Hoever staan jullie al met de voorbereidingen? groetjes ook een juni bruid
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
11-11-2011 12:34:26
Hoi Britt,
Dit is de stand van zaken bij ons:
Al gedaan:
- locatie (incl. menu)
- DJ
- fotograaf
- videograaf
- ceremoniemeester
- vervoer
- haarstyliste & make-upartieste
- bruidstaart
- stadhuis
- live-bands + muziekkeuze
stadhuis/viering/dessert/openingsdans/dansen met ouders
- trouwringen
- getuigen gevraagd
- voorlopige gastenlijst
- trouwkleedje + sluier
- bloemen (bruidsboeket, corsages, tafelstukken)
Nog te doen:
- huwelijksvieringboekje (wachten op teksten voorganger &
getuigen)
- huwelijksreis (boeken in december)
- accessoires: armband, lingerie & schoenen (ga eind december kijken samen met mijn schoonmama)
- kostuum engel + accessoires
- decoratie + bedankjes
- kostuums suite (januari)
- uitnodiging
+ ander drukwerk (+ vertalen): afspraak 19 november
- ondertrouw (januari) - lunch en ontbijt regelen
Hoe staat het bij jullie?
Veel liefs,
Nathalie
|
|
Nathalie
2-6-2012
|
11-11-2011 14:12:35
Hey,
Bij ons is in orde: feestzaal, gemeentehuis, kerk, fotograaf, ceremoniemeester, vervoer, visagist en kapper, DJ's, live muziek voor in de kerk, gastenlijst en getuigen. Onze huwelijksreis is gekozen, maar kan pas in december geboekt worden. Uitnodigingen zijn gekozen, maar moeten nog bevestigd worden. En qua ringen hebben we een goed idee wat we willen. Morgen heb ik voor een laatste keer een afspraak bij een bruidswinkel en dan ga ik de keuze maken. Dan kunnen we volgende week de kledij voor mijn verloofde gaan kopen en de keuze maken voor de suite. Onze voorbereidingen zijn volop bezig en we genieten er met volle teugen van! We zouden ook eens stilletjesaan aan onze misviering moeten beginnen, maar daar zien we een beetje tegenop. We weten niet goed hoe hieraan te beginnen. Bovendien is de pastoor in onze parochie op pensioen gegaan en er komt geen vervanging, dus moeten we nog op zoek naar een pastoor!
Veel plezier met jullie voorbereidingen!
|
|
Chantal
16-6-2012
|
11-11-2011 21:05:13
Hoi
Hier nog een juni-bruidje..hierbij onze stand van zaken:
wat we al gedaan hebben: - Feestzaal (+ is ineens onze locatie voor de viering (buiten in de tuin) - Gemeente - DJ - fotograaf - ceremoniemeester - vervoer - haar en make-up - zangeres tijdens de viering - viering zelf is zo goed als af: enkel nog een paar teksten schrijven, maar het draaiboek zit ineen. Ook de persoon die de viering gaat begeleiden is vastgelegd. stadhuis/viering/dessert/openingsdans/dansen met ouders - Huwelijksakte bij de notaris laten opmaken - getuigen gevraagd - voorlopige gastenlijst - trouwkleedje + alle accesoires (ketting, oorbellen, tiara, lingerie, schoenen) - Kostuum van mijn ventje + hij heeft al zijn accesoires ook al (schoenen, riem, machetknopen, das + pochet, schoenen) - Huwelijksreis werd geboekt - save the date-kaartjes werden verstuurd
Nog te doen: - trouwringen (morgen gaan we naar Fede Di Oro) - uitnodiging laten ontwerpen (idee zit al in mijn hoofd) - Eerste pas trouwkleed (december) - Mijn geboorteakte nog ophalen in Nederland (januari) - ondertrouw gemeente (januari) - ontbijt vastleggen + locatie lunch - bloemen - menu kiezen voor avondfeest - alle praktische details (overlopen draaiboek met ceremoniemeester, tafelindeling opmaken, versiering huis/auto's, bedankingen, ...)
Als ik het zo zie is er dus al een hele hoop gebeurd! Nog 217 dagen te gaan ...hihi!
Veel succes nog met jullie voorbereidingen!
Lieve groetjes
Chantal
|
|
Chantal
16-6-2012
|
11-11-2011 21:07:17
Oei...ik spot een foutje in mijn tekst. ik had voor de gemakkelijheid even het lijstje van Nathalie (23/6) gekopieerd zodat ik zelf niet alles hoefde te typen, maar er is een deel van haar tekst blijven staan: "stadhuis/viering/dessert/openingsdans/dansen met ouders" mag je uit mijn lijstje dus wegdenken
|
|
Niki
30-6-2012
|
11-11-2011 21:31:32
30/06/2012 hier en volgende items moeten we nog doen (die lijst is véél korter)
- kostuum aanstaande (morgen) - huwelijkskaars - uitnodigingen (kaart reeds gekozen, enkel nog offerte aanvragen) - bruidsboeket (aanstaande is reeds gaan kijken, vond niets dat "ik" ben) - ballonnen kerk + gemeentehuis - huwelijksreis boeken (we gaan in september maar m'n neeft heeft net laten weten dat die dan zal trouwen dus wachten we de datum nog effie af) - kledij bruidskindjes (afwachting communie collectie, beiden 6 jaar, meisjes) - kledij suite (januari) - papieren gemeente (januari?) - liedjes voor dvd, openingsdans en kerk (al een hééél lange lijst gemaakt) - haar & make up regelen - 1ste pas kleed in maart 2012 - bedankjes - accessoires ketting, ondergoed, oorbellen, armband,...
Denk dat dit het ongeveer is! :-)
Veel succes nog iedereen, nog 232 dagen voor ons! (Blijkbaar telt de teller geen schrikkeljaar...)
|
|
cat
2-6-2012
|
22-11-2011 10:25:46
hey, wij trouwen ook in juni (02-06-2012)
al gedaan:
feestzaal, fotograaf, dj, kerk en stadhuis,visagiste en bruidskapster, bedankjes besteld, offertes gaan vragen voor uitnodigingen, getuigen en bruidskindjes gevraagd,
nog te doen:
menu uitkiezen en bespreken, samen zitten met dj, samen zitten met fotograaf,kledij uitkiezen bruidskindjes (december), kledij bruidegom (december), proefkapsel en proef make up doen (april), kado's uitkiezen ouders en getuigen en bruidskindjes, huwelijksreis boeken en natuurlijk nog de misboekjes maken...Ziet het eigenlijk niet echt zitten want ik heb ook geen idee hoe ik eraan moet beginnen... Er zullen waarschijnlijk wel nog dingen zijn dat ik heb vergeten op te zetten maar bon dat is het ongeveer :) denk ik.
Heel veel succes aan iedereen
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|