Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Curieuzeneuze mosterdpot!

11-11-2011 17:54:24
Ben ik hier de enige, of zitten er hier nog met dezelfde symptomen als mezelf?

Ieder verslagje dat ik lees hoop ik dat er foto's bijstaan, als ik op facebook een profielfoto zie met een trouwjurk, moet ik direct op dat profiel gaan kijken, en zo kan ik nog allemaal dingen opnoemen.

Vanaf dat ik het ook maar kan linken met trouwen, ben ik zo supernieuwsgierig!

Zijn er hier nog bruidjes die dat hebben? Of ben ik echt de enige curieuzeneuze?

Soms lijkt het zelf een obsessie. En als mijn vriend (ja... Verloofde vind ik zo een geforceerd woord) dat dan ziet zie ik hem denken: "Ze is weer bezig ze..."

Jill
9-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 915

Katrien
22-9-2012
 Meld misbruik11-11-2011 19:02:54

hehe, ik herken dit zo hard :)
Of regelmatig het forum eens checken,... Ik zie mijn vriend hetzelfde denken :p

Ik denk dat dit wel normaal is,... het is ook altijd leuk om ideetjes op te doen hé... :)

Orily
7-5-2011
 Meld misbruik11-11-2011 19:12:41

Haha van mij was dat ook zo hoor! ... En nog steeds na 188 dagen getrouwd te zijn, kom ik nog elke dag terug op dit forum !!! :)

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik11-11-2011 19:17:07

Oooh jawel, zo herkenbaar!
Als mijn vriend vraagt wa zijt ge aan het doen? Dan moet ik altijd antwoord: "wijtrouwen.com" :-)

Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan onze trouw heb gedacht...

Whiiiii.. tis zo leuk :-)

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik11-11-2011 19:35:18

ozo herkenbaar

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik11-11-2011 20:36:52

Hier ook hetzelfde, hij herkent de website zelfs al van ver, dus vraagt ie 't niet meer :)

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik11-11-2011 21:14:51

Jupla hier nog een verslaafde curieuzeneuze mosterdpot! Ook het facebook-verhaal herken ik compleet! Ik heb ondertussen al een zesde zintuig ontwikkeld volgens mij voor het trouwjurk spotten ! Als ik nog maar ergens iets wit zie in een profielfoto dan denk ik: oe iemand die getrouwd is...waar zijn die foto's !

Ook mijn vriend weet ondertussen al als ik heelder epistels zit te typen dat ik hier op het forum zit! En hem zie je dan ook denken: daar gaat ze weer!

Ach ja, het moet dan ook maar zo leuk niet zijn!

Lieve groetjes

Chantal

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik11-11-2011 23:22:52

Hier van hetzelfde!
Waar ik wel blij om ben is dat zelfs mn vriend (idd, verloofde is toch nog steeds wat raar) soms eens vraagt: Heb je soms nog ideetjes opgedaan op de wijtrouwen?) En das wel lachen natuurlijk :-)
Toch een teken dat dit forum écht wel helpt om stoom af te laten, meningen te vragen, tips te lezen en te zien of je niks bent vergeten :-)

En de verslagjes van de huwelijken die al geweest zijn vind ik zo enorm leuk om te lezen en dan de foto's ervan te zien! Erg fijn!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...