Terug naar overzicht
Hoi,Je kan eens in de action gaan kijken. Daar hebben ze soms wel leuke dingen om te versieren!Ik kocht er gisteren zelf witte rieten harten voor 1.99 euro. Ze zijn wel wat beschadigd door op elkaar te liggen, maar ik kocht meteen ook een spuitbus witte verf spuit ze zo terug mooi wit.Wij gaan deze aan de muur hangen samen met ijzeren harten die we ook daar kochten voor 2.69 euro. Zo is de zaal mooi, maar goedkoop versierd. Groetjes en succes!
Hallo Vanessa, wij hebben ook zelf de versiering van de feestzaal gedaan en hebben voornamelijk met witte tule gewerkt en ballonstukjes (wel laten maken door professionele winkel). Van de witte tule hebben we trouwens nog een 60-tal meter over (grootste deel nog nieuw op de rol). We zouden hiervoor graag nog 1€/meter krijgen dus als je goedkope decoratie zoekt, laat maar iets weten! Groetjes Kristien
ledjes in de ballonen doen is super tof die ledjes kunnen onderandere ook in gels onder de bloemstukjes of in vaasjes heb je sfeer en decoratie
Hoi Vanessa,Wij zijn onlangs naar een huwelijksfeest geweest waar ze allemaal ballonnen naar het plafond hadden laten vliegen, erg kleurrijk en levendig!De ballonnen bleven de hele avond netjes hangen en mooi maaar op een bepaald moment in de avond begon iedereen die naar beneden te halen, beetje helium inademen en ja, ze waren vertrokken...je snapt het wel hé :-)Aan de andere kant zorgde zelfs ook dit voor een toffe sfeer waar erg veel gelachen werd. :-)
Beste ,Ik weet niet van waar u ergens bent maar bij stockaerts hebben ze ook altijd leuke decoratie aan schappelijke prijzen , ook verkopen ze er gelparels , glaswerk , onderwaterledjes , enz ... . , je kan er trouwens ook alles bestellen , zelfs online als je wil .Neem maar eens een kijkje op de website www.stockaerts.be Vriendelijke Groeten Timmy
Ballons met helium blijven een 10-16 uur zweven, tenzij je uitdrukkelijk aan je ballonwinkel vraagt deze te behandelen, dan kan het enkele dagen zijn.