Nu Online
Momenteel zijn er 510 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versiering feestzaal

11-11-2011 19:34:42
heeft iemand nog leuke ideeen voor het versieren van een feestzaal? Ervaring met helium ballonnen aan het plafond?
Hoe lang blijven die hangen??
En andere versieringen?

Vanessa
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 783

Sara
27-4-2012
 Meld misbruik11-11-2011 21:18:20

Hoi,

Je kan eens in de action gaan kijken. Daar hebben ze soms wel leuke dingen om te versieren!

Ik kocht er gisteren zelf witte rieten harten voor 1.99 euro. Ze zijn wel wat beschadigd door op elkaar te liggen, maar ik kocht meteen ook een spuitbus witte verf spuit ze zo terug mooi wit.

Wij gaan deze aan de muur hangen samen met ijzeren harten die we ook daar kochten voor 2.69 euro. Zo is de zaal mooi, maar goedkoop versierd.

Groetjes en succes!

kristien
30-7-2011
 Meld misbruik11-11-2011 21:20:47

Hallo Vanessa, wij hebben ook zelf de versiering van de feestzaal gedaan en hebben voornamelijk met witte tule gewerkt en ballonstukjes (wel laten maken door professionele winkel). Van de witte tule hebben we trouwens nog een 60-tal meter over (grootste deel nog nieuw op de rol). We zouden hiervoor graag nog 1€/meter krijgen dus als je goedkope decoratie zoekt, laat maar iets weten! Groetjes Kristien

tima
8-9-2012
 Meld misbruik11-11-2011 23:06:32

ledjes in de ballonen doen is super tof die ledjes kunnen onderandere ook in gels onder de bloemstukjes of in vaasjes heb je sfeer en decoratie

Effie
28-4-2012
 Meld misbruik11-11-2011 23:17:50

Hoi Vanessa,

Wij zijn onlangs naar een huwelijksfeest geweest waar ze allemaal ballonnen naar het plafond hadden laten vliegen, erg kleurrijk en levendig!
De ballonnen bleven de hele avond netjes hangen en mooi maaar op een bepaald moment in de avond begon iedereen die naar beneden te halen, beetje helium inademen en ja, ze waren vertrokken...je snapt het wel hé :-)

Aan de andere kant zorgde zelfs ook dit voor een toffe sfeer waar erg veel gelachen werd. :-)

timmy
2-9-2011
 Meld misbruik22-11-2011 16:29:35

Beste ,

Ik weet niet van waar u ergens bent maar bij stockaerts hebben ze ook altijd leuke decoratie aan schappelijke prijzen , ook verkopen ze er gelparels , glaswerk , onderwaterledjes , enz ... . , je kan er trouwens ook alles bestellen , zelfs online als je wil .
Neem maar eens een kijkje op de website www.stockaerts.be

Vriendelijke Groeten

Timmy

wouter

Meld misbruik25-12-2011 14:28:58

wouter

Meld misbruik27-2-2012 20:57:49

Ballons met helium blijven een 10-16 uur zweven, tenzij je uitdrukkelijk aan je ballonwinkel vraagt deze te behandelen, dan kan het enkele dagen zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...