TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Effie
28-4-2012
|
11-11-2011 23:09:59
Ik volg dit item ook want wij zitten met hetzelfde probleem. Ons plan is voorlopig dat we zouden vragen aan de mensen om ons te verwittigen met ons telefoonnummer erbij, als je ze dan aan de lijn hebt of een sms krijgt kan je altijd nog eens extra polsen of dit voor de viering erbij is of niet.
Maar ja, ideaal zal het ook niet zijn, dus ik ben volop ook op zoek naar alternatieven :-)
|
|
Emily
6-10-2012
|
11-11-2011 23:18:47
Hey Kim! Eerst en vooral een dikke proficiat! Wat een geluk ook dat je vriend jullie uitnodigingen kan ontwerpen, dat zou ik zelf ook graag kunnen! Wat ik eens heb gezien voor bevestigingen was dat mensen kleine 'rsvp' kaartjes bij de uitnodiging staken waarop mensen werden gevraagd deze ingevuld terug te sturen. Je kan dan bv. iets schrijven in de trant van '......... zullen aanwezig zijn met ..... personen', en hen eventueel opties laten aankruisen op welke van de gelegenheden ze aanwezig zullen zijn: '........ zullen aanwezig zijn met ..... personen op de (kruis aan): huwelijksviering, avondfeest'. Zo'n kaartjes kan je gemakkelijk zelf maken en afdrukken. Indien je het op de uitnodiging zelf nog zou willen zetten, zou ik gewoon iets formuleren in de trant van: 'Graag jullie bevestiging van aanwezigheid op huwelijksviering en/of het avondfeest vòòr (datum) via telefoon of e-mail'. Of Als ze dan nog niet duidelijk hebben geantwoord, kan je het hen alsnog vragen via telefoon of mail, niet? Groetjes, Em
|
|
Fredie
26-6-2010
|
12-11-2011 11:38:14
Misschien kan je het zo stellen ?
Als u de viering in de tuin van mijn ouderlijk huis graag wil bijwonen, is bevestigen beslist noodzakelijk, omwille van praktische redenen. Dat kan vanaf vandaag, telefonisch op nr : (gsm nr) of via email : ...@... en met vermelding van het aantal personen dat aanwezig zal zijn. Wie niet bevestigt, zal helaas niet meegerekend worden.
Het klinkt allemaal wel wat zakelijk maar de ervaring leert dat mensen met zoiets idioots als "Allez ! Je kon nu van ons toch wel weten dat we zouden komen, he !" uit de hoek durven komen en dus onbevestigd op je trouwfeest verschijnen, dat je maar beter kan voorkomen dan genezen !
|
|
Cindy
5-5-2012
|
12-11-2011 14:06:26
Hey Kim, wij doen ook een alternatieve ceremonie in de tuin van de feestzaal, waar dan een uitgebreidde receptie aan verbonden is waar iedereen van onze uitgebreidde kennissen en vriendenkring welkom is. Wij hebben het als volgt geformuleerd:
Hierbij wordt U vriendelijk uitgenodigd op de ceremonie en receptie van het huwelijk van......
Adres van de feestzaal
U wordt verwacht vanaf 13u30, uiterlijk 14u15
Graag een bevestiging van Uw aanwezigheid ten laatste 15 april 2012
en dan onze Gsm nummers
Als er dan nog mensen niets van zich hebben laten horen, hebben we dan nog tijd om ze zelf te contacteren met de vraag of ze al dan niet komen.
Hopelijk heb je hier wat aan. Groetjes, Cindy
|
|
tanja
30-6-2012
|
12-11-2011 14:23:45
Ik begrijp het probleem niet eigenlijk. Is dit een oplossing?
Laat u ons voor 'datum' weten of u naar de viering en/of avondfeest kan komen?
|
|
Lies
18-8-2012
|
12-11-2011 17:51:35
Wij hadden gedacht om er ook 'antwoordkaartjes' bij te steken, maar bedachten ons dan dat er eigenlijk héél weinig mensen nog de post gebruiken.
Dus nu staat er een e-mailadres waarop ze moeten bevestigen, en als ze niet alles duidelijk vermeld hebben ben ik van plan hen gewoon terug te mailen en die vraag zo te stellen.
|
|
Isabelle
11-8-2012
|
2-12-2011 14:45:08
Hey bruidjes! ik denk dat gewoon terugmailen met de vraag waar ze precies wel en niet naartoe komen inderdaad een goed idee is. Ik zou zelf niet kiezen voor "wie niets laat weten, wordt niet meegerekend", vind ik nogal zakelijk inderdaad. Maar het is natuurlijk wel een manier om op safe te spelen. Succes er nog mee!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|