Terug naar overzicht
Hoi Jana,Wij trouwen een weekje voor jou en ik ben er ook constant mee bezig in mn hoofd.En hoewel ik ernaar uitkijk heb ik er soms ook wel genoeg van!Ook de dromen heb ik, en dat had ik niet verwacht, ik heb al van verschillende rampscenario's gedroomd zoals slecht eten, niemand op de dansvloer, heel de familie zo zat als iets tijdens mn ceremonie...Heb je je 1ste pas in april van je jurk?Bij mij is het op 28 februari en dan op 16 april mag ik ze gaan ophalen. Dan zal de jurk hier 2 weken hangen en ik weet dat ik dan waarschijnlijk elke dag eens ga piepen gewoon voor de fun, ik ken mezelf :-)Ik verplicht mezelf vooral van soms echt alles even te vergeten, en de pc uit te schakelen enz, anders wordt het te gek :-) Maar dat lukt niet altijd hoor.Veel succes in elk geval met de verdere voorbereidingen! Nog 168 dagen hier op de teller haha
he bruidje in spe, hier hetzelfde hoor. Mijn trouw is in juni en droom ook constant over mijn kleed/trouw en ben al zowieso iemand die geen geduld heeft lol. Tis zelfs zo erg da ik een afspraak heb gemaakt met een "smoesje" om nog s mijn trouwkleed te kunnen gaan passen, heb gezegd da ik nog schoenen moet kopen (wat echt zo is) en dat ik nie weet hoe hoog de hak moet zijn en dat ik dus nog s zal moeten passen, misschien tip ook voor jou jana ;-), zo kan ik maandag toch nog s in mijn kleedje haha :-p
Hey!Wij trouwen pas in september dus mijn eerste pas is eind maart, half april 2012...ik tel ook af hoor! Vooral, omdat het pasmodel toch wat te groot was en mijn kleed er dus alleen nog mooier kan op worden :-). Ben heel benieuwd hoe het er zal uitzien op mijn maat...Ik ga in januari in de bruidswinkel ook voor mijn lingerie...en ga toch zeker vragen of ik mijn jurk nog is mag passen dan :-) hihihi!!Voor de rest ben ik ook dagelijks bezig met de trouw...en elke dag denk ik oh ja, dat kunnen we ook doen of dat moet ik nog eens bekijken...en september is nog 299 dagen ver...ai ai ai!We worden nog allemaal bridezilla's eer het zo ver is!! :-)groetjes!