Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog exact 6 maand.

12-11-2011 7:42:22
Hier is het al aftellen. vandaag zijn we vier jaar samen en nu is het nog exact 6 maand vooraleer we in het huwelijksbootje stappen.

Caroline
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 697

natje
12-5-2012
 Meld misbruik12-11-2011 9:29:36

spannend he
het ga goed vooruit he
geniet nog van de voorbereidingen he

groetjes

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik12-11-2011 13:55:47

Hier een weekje minder op de teller.
Ben deze morgen eens binnen gelopen op het gemeentehuis om officieel de aanvraag te doen voor onze burgerlijke trouw. Eerder hadden we al een optie genomen op de datum en het uur, maar officieel kan het bij ons in Bredene maar 6 maanden voordien.
En wat zagen we? Op de kalender van 2012 stond op 5 mei mooi ingevuld: huwelijk van Geert C en Cindy B! Fantastisch toch hé als je dat daar ziet staan.
Eigenlijk zijn we dan nu een beetje officieel verloofd.
Klinkt steeds weer O zo goed...
Veel geluk nog met jullie voorbereidingen hé.
Wij gaan straks eens binnenlopen in de huwelijksbeurs in Aartrijke.
Nog te doen: ringen kiezen, kledij van onze kinderen, kledij voor Geert, hapjes kiezen voor de receptie, gastenboek & pen & bedankjes bestellen, ceremonie opmaken met het huis van de mens, dagindeling iets fijner tunen, goede kapper zoeken en keuze maken voor wie mijn make-up gaat mogen doen. Ik denk dat dit de belangrijkste dingen zijn.
Groetjes,
Cindy

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik13-11-2011 10:29:09

Ja, hier nog een 12 mei bruidje.
Bij ons op het gemeentehuis staan er al 3 huwelijken gepland...die dag.
Precies wel populaire datum :)
Veel plezier nog met de voorbereidingen.

Groetjes,
Sonja

Stephanie
12-5-2012
 Meld misbruik13-12-2011 16:00:32

5 maanden meisjes !

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik15-12-2011 5:21:29

Dag Stephanie

Inderdaad en vandaag zelfs nog een beetje minder. Hoe gaat jullie dag eruit zien? nog veel te doen?
Wanneer sturen jullie de uitnodigingen op?

groetjes

Stephanie
12-5-2012
 Meld misbruik15-12-2011 10:22:07

Dag Caroline,

Morgen, gaan we een "printtest" voor de uitnodigen maken, en normaal gezien sturen we ze voor 15 januari. En jullie ?
Ik wil eerste over de uren enz... spreken met de traiteur.
Januari zal een beetje druk zijn, we moeten bij de traiteur gaan, gemeente ook. En het kostuum van mijn toekomstige, de suite kledij, en de trouwringen.
Daarna de kleinigheden: deco, geschenk getuigen en gasten ( We weten wat, nu moeten we het maken !), gastenboek, enz.
Dus nog veel, maar de belangrijkste dingen zijn bijna ok !
En jullie ?

Stephanie
12-5-2012
 Meld misbruik15-12-2011 10:37:17

En we moeten nog de reis reserveren !
Waar vertrekken jullie naartoe ?

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik16-12-2011 20:23:41

bij ons vlot het. de kleding van mijn vriend is volledig in orde, het mijne is besteld (in januari passen.) de getuigen zijn geregeld, het vervoer ook.

het eten moeten we nog specifiek gaan regelen alsook het uur.
stadhuis is in orde.

in januari bestel ik de uitnodigingen en ga ze dan ook opsturen. we zijn er alleen nog niet aanuit of we de collega's gaan vragen of niet. doen jullie dat?

bedankingen (hebben we een idee, alleen moeten we dta na de trouw regelen)
de fotograaf is in orde (enkel nog de binnenlocatie checken, maar normaal weten we waar en de buitenlocatie eens checken)

de muziek; zijn we nog niet overuit of we nu iemand gaan zoeken of zelf een playlist maken.

de dagindeling is in grote lijnen in orde.

ik moet wel nog eens denken hoe dat ik mijn haar ga doen.

Ons concept voor huwelijksreis ligt al volledig vast, alleen nog gaan boeken in een reisbureau (maar een citytrip kan je nu nog niet boeken, is nog wat te vroeg, althans via de site, moet nog eens informeren (na de feestdagen, is nu wat dure periode) in het reisbureau, we gaan op citrytrip naar Parijs (hebben maar een kleine week, en wouden vooral dichtbij en iets dat we zelf allebei heel leuk vinden)

naar waar gaan jullie?

zo te zien komt er toch heel wat bij kijken, maar vind het plannen wel super leuk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...