Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes hebben toegezegd deel 1

12-11-2011 11:15:13
ik wou toch even gelukkig nieuws melden. Wij hadden gisteren familiefeest en na lang uitstellen heb ik dan toch mijn tante gevraagd of haar kindjes onze bruidskindjes zouden worden. Na wat twijfelen zag ze het toch zitten, ze twijfelde omdat vooral de kleinste nog veel moeite heeft om iets voor groot publiek te doen. En ze heeft er de kindjes bijgehaald, mijn neefje zag het helemaal zitten, mijn nichtje was nog heeeeel verlegen maar toen ze snapte dat ze prinsesje mocht zijn voor die dag wou ze het ook graag doen. Zo schattig. En ze gingen het beide onmiddellijk vertellen aan de papa heel trots *smile*

Dit ging echt pakke beter dan verwacht. Ik heb helemaal niet zo een close band met mijn familie dus joepie :-d

We hadden het al even over kleding en prinseskleedje was heeeelemaal ok voor mijn nichtje. Voor mijn neefje zal het iets moeilijker zijn, hij is gewoon van alleen maar jeans te dragen en ik wil hem graag in kostumpje. Iemand ervaring of dat makkelijk zit bij jongens? Of vinden jullie dat ik moet toegeven?

Volgens weekend vragen we de 2 andere bruidskindjes langs mijn verloofde zijn kant, ik hoop dat dit ook goed gaat.

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 668

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik12-11-2011 17:30:56

Misschien kan je met hem gewoon eens gaan passen?
Eens een kostuum en eens een mooie gekleden jeans met hemd en kostuumvest ofzo?

x

tima
8-9-2012
 Meld misbruik13-11-2011 8:36:38

de kleine van ons had daar geen last van maja wij konden zeggen dat het gelijk papa en pepe ging zijn enkel dat strikje heeft niet lang geleefd dus voor de trouw geen das of strik vrees ik

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...