Terug naar overzicht
Hey hey, Niet mee inzitten met nog 174 dagen op de teller heb ik gisteren ook zo'n momentje meegemaakt en ook het eerste. De zaal had ons gevraagd te bellen om een afspraak te maken om het aantal gasten door te geven ( schatting weliswaar) En al een eerste idee te kunnen geven wat we gingen kiezen als menu. Dit kwam gisteren ter sprake, maar volgens mijn schoonmoeder kon dit niet, dit was véél te vroeg...Kleine inwendige uitbarsting meegemaakt, maar je ziet dit meteen aan mijn gezicht natuurlijk. Ze zei je hebt dat mss wel misverstaan! Na nog 3 keer uitleggen dat we moesten bellen om een afspraak te maken, had ze het toch door. Mijn verloofde durft daar dus niet op reageren tegen zijn moeder...grrr...En dan zei ze dat we samen gingen zitten om de menu te kiezen... Maar neen ik wil dat mijn verloofde en ik de menu kiezen... Ik heb haar dan gezegd dat wij gingen samenzitten en de menu dan wel zullen tonen, maar dat we hem zelf kiezen...Ik wordt nog nerveus als ik eraan denk, maar iedereen heeft wel zo zijn moment zeker??Hopelijk komen er niet veel zo'n momenten bij...groetjes! Ellen
Ik denk dat die er nog meer zullen komen dan we vermoeden ;). Maar die horen erbij e :). Ik zal met mijn eigen moeder nog veel aanvaringen hebben en die zijn er al een aantal keer geweest (onder andere ook over het feit dat zij wil meegaan om menu te bespreken of zelfs mijn verloofdes kostuum mee te kiezen!! En dan opeens zei ze dat ze niet wil dat ik meega om haar kledij te kiezen. Toen zag je mij helemaal rood worden denk ik). Ik reageer daar dus wel op en heb het nog steeds kunnen voorkomen dat het escaleert, maar hoe kleiner dat getalletje op de teller hieronder wordt, hoe groter die kans dat het wel eens ontploft!Hou je sterk, het is JULLIE huwelijk!! En moet je daarvoor bridezilla worden, gelijk heb je ;). Het is ons recht :p. Het hier eens vertellen, doet ook wel al veel e :)