Terug naar overzicht
Hey Jamie,Wij zijn ook aan't kijken voor onze bedankjes, en deze vraag is nu ook in ons opgekomen.Ik denk dat we 1 bedankje per persoon gaan doen, vermits we niet al te veel gaan uitgeven per stuk. Het gaat ons al bij al waarschijnlijk nog niet €1/stuk kosten. Vermits het doosjes gaan zijn die eigenlijk perfect passen bij ons gastenboek (en de aangepaste pen), denk ik om een tafeltje te voorzien om alles bij elkaar te zetten.Ik ben er alleen nog niet uit hoe ik ze juist ga presenteren.Wij geven een uitgebreidde receptie in de middag, en 's avonds gaan we in beperkte kring (met de suite, 19 personen) dan naar een B&B. Dus gaan we de bedankjes bij de receptie geven en bij de speech vermelden dat iedereen gerust iets in ons gastenboek mag schrijven en dat ze niet vergeten hun bedankje mee te doen als ze weg gaan.Groetjes,Cindy
Hejj..ik denk toch dat ik ze zal bij het gastenboek zal zetten want de bedankjes die wij gekozen hebben kosten 2,50 per doosje (ongevuld) dus dit komt dan al vlug duur uit hé.. wij hebben een avondfeest voor zo'n 70 personen, en ik heb nu zo'n 45 doosjes besteld.. zal daar wel mee toekomen groetjes jamie x
Wij hebben een feest van 130 avondgenodigden (ik heb al een zeer grote familie). Wij hebben voor een iets duurder bedankje gekozen en zal zo'n 8euro/stuk kosten. We hebben dus gekozen voor 1 per koppen (meer is eigenlijk ook niet nodig). Wij geven ze na het huwelijk aan de genodigden omdat het praktisch niet anders kan. Groetjes
Wij hadden voor iedere persoon eentje voorzien.We hebben er wel zelf op toegezien dat ze eentje kregen bij het vertrekken. En ze waren allemaal op. Hadden we ze niet zelf gegeven denk ik dat we nog meer dan helft overhadden. Wij hadden ze ook bij het gastenboek staan...