Hey iedereen,
Ons trouwfeest ligt ondertussen een dikke maand achter ons en het was fantastisch!
Het was geweldig weer (28 graden op 01 oktober!) en alles is helemaal verlopen zoals we het gehoopt hadden, het was gewoonweg een onvergetelijke dag!
Omdat ik heel veel aan dit forum gehad heb, vooral om referenties op te zoeken van zalen en dergelijke, wil ik nu ook zeker mijn duit in het zakje doen.
Hierbij een overzichtje:
- - Ons feest ging door in Salons van Dijck in Mechelen: het eten was superlekker, mooie zaal, heel vriendelijk en correct personeel, eigenlijk niets op aan te merken! Het is misschien niet de goedkoopste zaal, maar je krijgt echt waar voor je geld en je zal niet voor onaangename verrassingen komen te staan, ze weten daar echt waarmee ze bezig zijn.
- - Onze fotograaf was Dries Renglé uit Leuven, we hebben enorm veel complimenten gekregen over hoe hij met de gasten omging op het feest. De foto’s zijn ook subliem, Dries is heel goed in het fotograferen van spontane momenten, maar ook de ‘geposeerde’ fotoshoot is echt heel mooi geworden. Zeker eens gaan kijken op zijn website (http://www.driesrengle.be ), is echt de moeite waard! (hier staan ook enkele van onze foto’s bij)
- - De dj was DJ LeBart, ook hier hebben we niets dan lovende commentaren over gekregen! Letterlijk iedereen heeft op de dansvloer gestaan en hadden we om 04h niet aangegeven dat hij mocht ‘afsluiten’, dan stonden we daar nu nog te shaken
- - Ceremoniemeester was Luc Boulanger, hij heeft alles supercorrect geregeld. De dag zelf heeft hij ervoor gezorgd dat alles vlekkeloos verliep. s’ Morgens waren we gestart met champagne bij mijn ouders thuis en Luc heeft dat allemaal in handen genomen zodat mijn ouders zich nergens zorgen over hoefden te maken. Ook onze ceremoniewagens, rode loper en kaars kwamen van bij Luc of via Luc en ook dat was allemaal perfect in orde!
- - Mijn trouwkleed kwam van Maxim’s Couture in Mechelen: heel vriendelijke verkoopster die ruim de tijd voor je neemt, kleed was perfect ingenomen en ingekort en zal als gegoten. Niets op aan te merken, echt een zalige winkel als je niet al te veel ‘tralala’ wilt en rustig de tijd wilt nemen. Mijn man zijn kostuum kwam van Wellens en ook hier zijn we heel goed verder geholpen en hebben we absoluut geen klachten.
Voila, ik hoop dat jullie hier iets mee zijn en dat ik toekomstige bruiden zo ook een beetje geholpen heb. Geniet van het voorbereiden en geniet vooral van de dag zelf, want het cliché klopt: de dag vliegt voorbij!