TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
10-9-2011
|
13-11-2011 9:37:37
Hey
Bij mij waren de retouches een 120 euro denk ik... Taille versmallen, en de lengte iets korter maken... Ik denk dat dit echt van winkel tot winkel afhangt. Waar ik m'n kleed kocht, werd het geteld 20 euro per uur (dacht ik).
Als je zegt dat er niet veel retouches moeten gebeuren, zou ik precies voor de 10% gaan :) Maarja iedere winkel werkt natuurlijk anders...
|
|
Elke
13-7-2012
|
13-11-2011 11:00:23
Ik ben blij dat ik dit lees, want ik ben ook bij Linea Raffaelli langsgeweest tijdens de bridal days en een heleboel kleedjes gepast. Ze waren wel vriendelijk, maar zij hebben mij niets verteld van die 10% korting of gratis retouches. Goed dat ik dit weet! Dat maakt inderdaad wel een verschil op zo'n groot bedrag.
Ik zou trouwens ook voor die 10% korting gaan i.p.v. gratis retouches.
|
|
benita
8-9-2012
|
13-11-2011 11:55:26
Hoi, bij mij zijn de retouches 100 euro vaste kost, dus kan niet verhoogt worden. ik kon mijn kleed in de 2de winkel dat ik ging 75 euro goedkoper krijgen, en de winkel is ook dichter bij mij, maar heb toch voor die andere winkel gekozen omdat ik mij daar beter op mijn gemak voelde, t'is dan wel iets'ke meer maar ik ga waar ik mij op mijn gemak voel, das ook belangrijk e. nog veel plezier bij het zoeken van jouw droomjurk!!
|
|
Jozefien
7-7-2012
|
13-11-2011 20:42:48
Bedankt iedereen voor jullie reactie! Ik denk dat ik ook voor de winkel ga gaan waar ik me meest op mijn gemak voelde... Als zij zeggen dat de retouches max 80 euro zullen zijn dan valt dat precies nogal mee!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|