Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen zijn besteld!

12-11-2011 18:43:31
Hoi allemaal

Vandaag hebben we een daguitstapje gemaakt richting Izegem - naar Fede Di Oro (vanuit de Kempen dus echt wel een heel tripje), maar het was het absoluut helemaal waard!

We hebben op ons gemak de hele collectie mogen bekijken, alles wat we mooi vonden opzij mogen leggen, en dan alles naar hartelust nog eens passen en bekijken.

Mijn vriend heeft gekozen voor een combinatie van mat en glanzende witgouden ring. Ik heb gekozen voor een glanzende witgouden ring met 9 briljantjes (volgend jaar zijn we 9 jaar samen, dus dat vonden we wel een mooie symboliek). Super mooi!!

Prijs viel ook heel goed mee: Normaal was het 1234 euro voor de twee ringen samen, maar we kregen nog een beurskorting van 20 % wat maakte dat het neerkwam op 1020 euro voor de twee!

Ik ben dus weer een super gelukkig bruidje! En wij kunnen Fede Di Oro dus absoluut aanraden aan alle toekomstige ring-zoekertjes!

Lieve groetjes

Chantal

Chantal
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 1095

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik12-11-2011 19:16:06

Hey hey,

wij hebben dinsdag aanstaande een afspraak bij fede di oro in Izegem. We weten wat we willen en zullen dus niet echt super lang moeten kiezen. De prijs valt daar inderdaad goed mee. We hebben ook nog gekeken in een andere zaak voor dezelfde ringen en het prijs verschil was inmens!800€ verschil!
Als we belden voor een afspraak waren ze al super vriendelijk
Dus ik denk inderdaad een aanrader voor iedereen...

groetjes!

Ellen

Nikki
26-5-2012
 Meld misbruik12-11-2011 19:57:36

fede di oro heeft toch ook een winkel in Hasselt?
of is die in izegem groter?

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik12-11-2011 20:01:47

Da's volgens mij alleen maar een servicepunt. Als je de ringen hebt besteld, kun je er voor kiezen om de ringen ofwel te gaan afhalen in Izegem, ofwel op een servicepunt bij je in de buurt, ofwel thuis laten leveren. In Hasselt is volgens mij dus zo'n servicepunt, maar weet niet of ze er effectief ook een winkel hebben.

Wij hebben alleszins gebeld voor een afspraak en ze zeiden ons dat we dan tot bij hen konden komen in Izegem. Ook van andere bruidjes hier op het forum die van de Kempen/Antwerpse zijn, zijn al tot ginder afgezakt heb ik gelezen.

Lieve groetjes

Chantal

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik12-11-2011 20:23:29

Heb het even opgezocht (van hun website gehaald):

Fede Di Oro Conceptshop

Om de complete collectie te kunnen bekijken van Fede di Oro hoeft u slechts éénmaal onze Fede di Oro Conceptshop te bezoeken te Izegem.
Vrijblijvend komt u langs om dé grootste collectie van de Benelux te bekijken zonder enige aankoopverplichting, mede door deze rechtstreekse verkoop zonder tussenhandelaren van atelier naar bruidskoppel, geniet u van een prijsvoordeel tot 35% m.a.w. zéér interessante atelierprijzen.
Indien u een beslissing neemt en eventueel bestelt, dan worden de ringen gratis afgeleverd op het servicepunt in uw buurt of komen wij de ringen persoonlijk afleveren bij u thuis op het door u gewenste tijdstip. Wij garanderen u de perfecte opvolging en dienst na verkoop.

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik13-11-2011 10:22:03

Super hé!
Wij zijn ook helemaal tot in Izegem gereden en hebben daar onze ringen besteld voor een zeer interessante prijs.
Zeker de moeite waard!

Groetjes,
Sonja

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik13-11-2011 10:57:45

Hey Chantal,

Wij waren er gisteren ook, hadden een afspraak om half 2 en ook wij hebben er onze ringen gevonden:-) Ik stond verbaast hoeveel keuze er was en hoeveel koppels er binnenkwamen...

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik13-11-2011 11:53:21

Wij hopen binnenkort ook eens te kunnen langsgaan. We hebben al verschillende keren contact opgenomen om een afspraak vast te leggen, maar ofwel staan ze op een beurs, ofwel zijn ze volgeboekt... Ik hoor vaak positieve reacties over hen, dus we laten ons niet ontmoedigen!

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik13-11-2011 19:49:51

Heyla allemaal

@Sonja: Super dat jullie je ringen er ook hebben gevonden. Die prijzen zijn er echt wel de moeite waard om er helemaal naar toe te rijden!
@Jessica: Oh dan hebben we jullie waarschijnlijk wel gezien...Wij waren het koppel dat om 14u een afspraak hadden (mijn vriend: groot en blond haar, ik: klein en donker haar). We waren iets te vroeg dus hebben nog even zitten wachten. Er was inderdaad echt super veel keuze: op de duur hadden wij zeker 10 paar ringen op 'ons bordje' staan die we echt mooi vonden. En inderdaad, ik verschoot ook hoeveel koppeltjes er binnenkwamen.
@Elke: Inderdaad de moed niet opgeven! Ik heb begin september gebeld voor een afspraak en we konden gisteren dus langskomen. Ze staan nu inderdaad veel op beurzen, maar er zal zeker en vast voor jullie ook wel een gaatje zijn!

Lieve groetjes

Chantal

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik13-11-2011 20:07:25

Hey,
Super dat jullie de ringen hebben gevonden... Wij gaan dinsdagavond eens gaan kijken,maar ben er vrij zeker van dat we onze ringen er zullen vinden.

Groetjes

Shirleyjane
8-9-2012
 Meld misbruik14-11-2011 18:10:37

@elke,

Ik heb vanmiddag gebeld om een afspraak te maken en hij had nog wat plaatsen voor zaterdag 3 december.Dus wellicht als je snel belt kun je ook nog terecht :)
Heb er zo'n zin in!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik15-11-2011 14:20:40

hoe lang moet je wachten op de ringen eens je ze besteld hebt?

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik15-11-2011 14:40:57

Hoi

Ze werken de ringen af naargelang je trouwdatum...wij trouwen op 16-6-2012 en onze trouwringen zullen een 6-tal weken er voor klaar zijn (dus begin mei). Ze komen ze aan huis leveren dus we hoeven er niet meer voor terug naar Izegem. Moesten de ringen dan toch niet passen, nemen ze ze meteen weer mee terug en zijn ze een paar dagen daarna direct weer aangepast.

Lieve groetjes

Chantal

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik15-11-2011 14:55:47

oké want de meesten die trouwen in juni, juli, augustus hebben (zo lijkt mij) hun trouwringen al gekozen. wij zijn voor 5/5/2012 aan de beurt :s

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik16-11-2011 7:48:06

Hey Dorien,

Gisteren hebben wij onze trouwringen gekozen, en ze zeiden dat we mooi op tijd waren. Maar ik zou wel niet veel langer meer wachten...
Dat is dan nog iets dat mag geschrapt worden van je to-do lijstje :-)

groetjes!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik16-11-2011 9:49:43

wij hebben intussen een afspraak op 3 december bij fede di oro.

mja tis zoveel werk dat ik soms niet weet wat ik in deze tijd van de voorbereidingen moet doen :s en het zijn nog 170 dagen!

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik16-11-2011 10:45:01

Ja é nog 170 wat gaat dienen tijd rap, en hier ook er is ineens zooveel te doen... Dat ik soms verlang tot dat enkele dingen klaar zijn. Ik denk dat het dan plotseling terug stil zal zijn... Maar dat nu alles in één keer komt zeker?

groetjes!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik16-11-2011 12:32:29

wat ben jij dan op deze moment aan het doen?

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik16-11-2011 13:55:54

Ik ben bezig aan de uitnodigingen ( ik maak ze zelf) en de uitnodigingen worden geschreven door een vriendin van mij. Ik heb nu al zo'n 90 uitnodigingen gemaakt nog een 120 te gaan...
Misboekje is bijna klaar enkel nog de muziek vinden.
Volgende week moeten we naar de feestzaal om de menu vast te leggen en een schatting te geven van het aantal gasten.
Ik heb eindelijk gevonden hoe we de tafelschikking zullen doen en ben dit ook aan het maken. Trouwringen zijn gekozen. DJ zullen we volgende week horen wanneer we eens afspreken, we moeten ook nog afspreken met ceremoniemeester en fotograaf. Onze huwelijkskaars moet ook nog besteld worden. Er moet eigenlijk nog heel wat gedaan worden...
We moeten nog een afspraak maken voor de kledij van de bruidskindjes, we moeten nog het trouwkostuum gaan kiezen voor mijn verloofde en voor de suite,...
En hoever staan jullie op dit moment?

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik17-11-2011 13:10:02

hoe ver wij staan? goh in het begin hebben we zeer veel geregeld bv. gemeentehuis, goede herder, ceremoniemeester, fotograaf, zaal, getuigen, bruidskindjes, dj, mijn trouwjurk is besteld, sieraden, tiara en sluier zijn ook oké, we hebben een voorlopige gastenlijst, we weten ongeveer wat we willen gaan eten 's avonds, we hebben live zangeressen geboekt voor tijdens de viering, ik weet hoe ik alles wil versieren, heb al een deel van de versiering, tafelindeling weten we ook ongeveer, ik heb schilderezeltjes voor op de tafels in de thema's te zetten, visagiste en kapster komt aan huis, ik twijfel nog altijd over hoe onze uitnodiging er moet uit zien :) ...

achja moet nog veel gebeuren maar wat eerst? op 3 december gaan we alvast naar fede di oro voor trouwringen (hopelijk vinden we onze keuze!)

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik17-11-2011 21:36:52

Wij hebben gelukkig ook nog een afspraak kunnen maken op 3 december! Oef :-)

Sofie
29-6-2012
 Meld misbruik26-2-2012 10:34:14

Onze ringen komen ook van Fede Di Oro...super tevreden en een zeer goede prijs.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...