Terug naar overzicht
Bestellen via www.vistaprint.be! Superveel keus, makkelijk, snel en niet duur. Wij hebben er al onze save the date-kaartjes besteld in lichtroze en rood, dus paars is er zeker te vinden. Succes!
Hey,Ik maak ze zelf bij kodak gallery. nl heel wat keus en niet duur.grtj.
Graficus of fotograaf aanspreken, zou ik zeggen. Ik weet niet waar jullie wonen maar een bureau als Jona in Affligem doet dat bijvoorbeeld.
hey wij hebben onze kaartjes besteld via la carte onze trouwkaartjes zijn sedert gisteren bij ons thuis :-)en ben echt super tevreden eel mooi gedaanje kan 3x een proefdrukje aanvragen om te kijken of het wel dit is wat je echt zoekt (dan krijg je een blaco kaartje)en voor prijzen eel prijs bewust zeker ni duur en ze kijken samen met jou voor het voordeligste zodat je geen onnodige kosten hebt zeker eens de moeite om te kijken mvg kelly
hey, voor originele trouwkaarten kijk even bij www.cartarosa.be super service en alles kan aangepast worden naar jullie wensenze maken ook kaartjes op maat, dus al je een ideetje hebt kan je ze vragen om het uit te werken!groetjes,Pit
Zoek iemand die het voor jullie kan ontwerpen, of kijk eens op Etsy of je iemand vindt die een mooie PDF kan maken, en laat dan drukken bij een drukkerij als zwartopwit.be. Komt echt niet duur uit!
Hé,wij hebben ze zelf gemaakt! Half A4 blad. Dan omgezet in PDF file en bij het Copycenter op mooi dik papier laten drukken! Grote zwarte omslagen en zilverkleurige kaarten. En het is nog goedkoop ook! gr
hey,heb je een idee in je hoofd van hoe het zou moeten zijn? wij hadden dat wel en we zijn gewoon met ons idee naar de drukker gestapt. Hij heeft een supermooie proefdruk gemaakt voor ons..groetjes
Ik heb de mijne laten maken door een studente grafische vormgeving!Zij heeft dat supergoed gedaan. Haar website: www.suzanteirlinck.be