Terug naar overzicht
Weet niet van waar je bent maar misschien Youniek in Turnhout
eens langs gaan naar een naaister met het model en eens prijsvragen.Maar zo goedkoop zal dat ook niet zijn denk ik. prijs stof + benodigdheden + uurloon.
Afhankelijk van het model en de hoeveelheid stof denk ik dat je bij de veel naaisters al snel duizend tot tweeduizend euro zal kwijt zijn. Een exacte kopie van je droomjurk zul je daarvoor niet hebben - wel een uniek exemplaar. Voor die prijs kun je zeker ook heel mooie jurken kopen in de winkel.
Ik ga mijn kleed ook laten namaken door een naaister en dit zal mij toch wel wat geld besparen! Ik heb een Justin Alexander in gedachten die €1800 kost, zonder enige retouches. Bij de naaister zou het tussen de €600 en de €700 zijn en ik kan er nog een paar dingen aan veranderen. Zo is het orgineel geen halter, wat 1 van de dingen is die mijn vriend graag in mijn kleed zou zien. En ik zelf zou graag op de rug een rijgsluiting hebben met wit lint dat dan redelijk lang naar beneden hangt. Ik moet wel toegeven dat ik in juni al op jurken jacht ben geweest en dan ook al naar de naaister ben getrokken zodat zij al kon beginnen zoeken naar de juiste stoffen. En al goed want ik heb nog geen telefoontje gekregen dat ze al stof heeft gevonden.Ik vertrouw er ook volledig op dat zij het kleed exact zal namaken en het zal zijn zoals ik wil en met de kleine veranderingen zal het een uniek stuk worden.
Hoi SaraIk heb een vriendin die ook haar trouwjurk heeft laten maken en achteraf kwam dit véél duurder uit. Je moet anders eens op de website: http://www.clairdefemme.be/ kijken, de prijzen staan er onmiddellijk bij. Ik ben er zelf niet geraakt (was winkel nr 3 en in winkel nr 2 heb ik mijn kleed gevonden binnen mijn budget :-) ), maar ik heb er wel al positieve reacties over gehoord.Véél succes!