Terug naar overzicht
Wat ik een superhotel vond, is Hotel Balzac. Vlakbij de Champs Elysées, echte Franse charme en een chique hotel. Wel prijzig en ik weet niet of ze ook kamers met wellness hebben, maar dat zal wel ergens op de site staan veronderstel ik. Wij wilden ook Parijs breien aan ons huwelijksreis, maar uiteindelijk gaan we het niet doen. Wel superromantisch denk ik!
dag EmilyWaar gaan jullie op huwelijksreis? Waarom toch afgestapt van Parijs?Wij willen niet al te ver (vanwege de korte tijd) en willen er ook niet al te veel aan uitgeven, aangezien er de mogelijkheid inzit dat we na onze trouw een huis gaan kopen en verbouwen. Parijs lijkt ons ook superromantisch, aangezien we allebei geen stilzitters zijn, toch maar iets leuks en iets actiever dan de gebruikelijke huwelijsreizengroetjes
Novotel La Défense is zeker niet slecht. Met de metro kom je in Parijs overal. Als je een gewone kamer boekt en bij aankomst zegt dat het jullie huwelijksreis is krijg je waarschijnlijk gratis een upgrade. (vrienden kregen het via een Bongobon boeking als huwelijksverjaardag).Er zijn erg leuke, romantische plekjes in Parijs; je kan er met de auto heen en je kan de kosten beperken naar wens. Wel voldoende met 3 dagen vind ik.Groetjes,Ingrid