TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eline
7-7-2012
|
13-11-2011 15:34:09
Hey Vanessa,
Ik denk dat er pas een topic is geweest over jouw eerste zaal, eventjes de volgende pagina's bekijken.
Al bij al klinkt de tweede zaal veel leuker, al vind ik buiten wel een groot pluspunt. Het klinkt een beetje of je je keus al gemaakt hebt...
Je vriendin is heel vriendelijk en bescheiden als ze zegt dat ze geen apart eten hoeft, maar als ik jou was zou ik dit als goede gastvrouw toch eens navragen bij de schaal. Wellicht kunnen ze voor haar zonder veel extra moeite toch iets speciaals voorzien, en dat is wel zo leuk.
|
|
Laura
30-6-2012
|
13-11-2011 16:11:27
Hoi hoi,
Als ik dat zo lees zou ik voor de tweede zaal gaan maar dat is natuurlijk voor ieder persoonlijk. Persoonlijk vind ik de negatieve punten van de eerste zaal zwaarder wegen dan de positieve punten ervan. Succes met het maken van je keuze. Groetjes Laura
|
|
Lies
|
13-11-2011 22:23:54
De tweede zaal lijkt me ook wel leuk, maar het hangt er natuurlijk vanaf of jij graag een dansfeest hebt of niet? En ivm met dat betalend parkeren, op de meeste plaatsen is dat maar tot +/- 19u en daarna niet meer, dus dat zal best wel meevallen.
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
14-11-2011 1:43:27
Je vindt de omgeving zoals het meer, toch belangrijk te vinden, terecht. Doch eens alles aan de gang is, is iedereen gefixeerd op praten, eten &drinken, dansen...Alles speelt dan ook uiteindelijk binnen af, het wordt donker... grtz www.discovideo.be
|
|
Severine
26-5-2012
|
14-11-2011 13:29:35
ik zou ook voor de 2e zaal gaan!!
|
|
Vanessa
2-6-2012
|
14-11-2011 15:01:13
We zijn gisteren wezen kijken..... en we kiezen voor de 2e zaal :-) Ok het is volledig binnen, maar er is een mooie dansvloer, de prijs is ongelooflijk! Ik snap niet hoe ze het voor die prijs kunnen doen, maar goed. Mij hoor je niet klagen haha. We hadden een budget vastgelegd voor het trouwfeest en bij die eerste zaal konden we dan maar 32 man uitnodigen. Bij de zaal die we nu gaan pakken, moeten er minstens 50, maar dat kost ons in totaal maar 80 euro meer voor 18 mensen extra. We wouden ook graag meerdere mensen, maar het budget liet het niet toe. En nu gelukkig een dansfeest! Dat brengt toch veel meer sfeer dan een hele avond op een stoeltje zitten met wat achtergrondmuziek he :-) Ik kijk er helemaal naar uit! Nu nog de geboekte zaal voor de 2e keer annuleren.....zullen ze blij mee zijn....
|
|
kelly
8-6-2013
|
14-11-2011 19:07:32
hej is de tweede zaal toevallig erato? wij hebben dat ook aan het bekijken geweest en twijfelen hier nog altijd over daarmee... als het die zaal is dan is idd de prijs er wel super tov andere zalen eh... groetjes kelly
|
|
Vanessa
2-6-2012
|
14-11-2011 19:28:45
ja inderdaad erato :-)
|
|
kelly
8-6-2013
|
15-11-2011 7:40:49
jullie zijn er al gaan kijken... en wat vonden jullie van de sfeer als je er binnen kwam? ik had er hier is een topic over geplaatst en kreeg toen enkel negatieve comentaar over de zaal dat het zo oud was en de sfeer niet goed enzo... wij gaan pas op zalen jacht na de feestdagen maar ben wel benieuwd.
|
|
Vanessa
2-6-2012
|
15-11-2011 13:06:15
Goh dat dacht ik eerst ook. Ok het is niet zo chique als bepaalde andere zaken. Maar ik vond het eigenlijk goed meevallen. Als je er binnenkomt en die vloerbedekking en dat vijvertje ziet, heb je wel eerst zoiets van hmm, wat moet ik hiervan denken. Maar als je dan die dansvloer ziet, vind ik het heel goed meevallen. Het is een hele mooie dansvloer, de tafels staan op die dansvloer, dus de wat mindere inkom zie je niet he. En die kun je eventueel nog wel leuk aankleden. We gaan dan zelf ook wat versiering doen, met ballonnen enzo op tafel. Het eten schijnt er wel heel goed te zijn. En de prijs is natuurlijk fantastisch. Staat geen tijd op, de prijs blijft hetzelfde. Bij andere zaken betaal je natuurlijk de drank per uur nog bij, ook bij een all-in arrangement. En de DJ krijg je erbij. Of je nou een hele mooie dure zaal of een goedkopere hebt, de sfeer creeer je altijd nog zelf.
|
|
kelly
8-6-2013
|
15-11-2011 19:04:49
heel juist dus bij deze doe je ons ook weer twijfelen om mss toch ook deze zaal op ons lijstje te laten staan... oh wat gaat het nog moeilijk worden maar idd de prijs is er zooooo verleidelijk eh!!
|
|
Vanessa
2-6-2012
|
15-11-2011 20:07:39
Inderdaad, de prijs is bij ons ook doorslaggevend geweest :-) Wij hebbben spijtig genoeg geen sponsers haha. Dus willen we het niet te duur maken.
|
|
kelly
8-6-2013
|
16-11-2011 7:39:26
wij hebben ook geen sponser dus daarmee was bij ons die zaal ook direct heeel aantrekkelijk...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|