TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elke
13-7-2012
|
13-11-2011 14:51:23
Ik overweeg ook sterk om mijn make-up zelf te doen. Ik draag dagelijks make-up en zelfs voor belangrijke feesten heb ik dit al altijd zelf gedaan en complimentjes gekregen. Ik heb daar graag de controle over. Ene keer heb ik mij laten opmaken bij Dior en dat vond ik niet helemaal geslaagd: onder mijn ogen zag ik er nog steeds vermoeid uit en de foundation was ook bleker dan mijn normale huidskleur, wat niet echt flatterend was. Zoals je zegt, het blijft natuurlijk een risico, want het is zeker mogelijk dat je een minder vaste hand hebt op die grote dag. Daarom twijfel ik ook nog een klein beetje. Ik volg dus even mee...
|
|
Sarah
28-4-2012
|
13-11-2011 17:17:14
Ik ga waarschijnlijk zelf mijn make up doen, heb er zelf al heel wat ervaring mee, en kan zegge dat ik ook bv niet op iedere mascara evengoed reageer.. Ik heb eigelijk maar ene waar ik echt mooie wimpers mee krijg en ik weet denk ik ook het beste hoe ik deze zelf aanbreng.. Ik wil het zelf graag simpel houden met gewoon nog een zwart lijntje boven mijn ogen, wat ik op mijn zus en nog verschillende trouwen heb gedaan, wat elke x perfect gelukt is.. Ik heb eerder schrik, dat als ik het door iemand anders laat doen, het toch niet zo zal zitten als moet en dat zou ik enorme zonde vinde.. Dus ik ga mij zelf waarschijnlijk opmaken..
Groetjes
|
|
laura
|
13-11-2011 17:40:15
|
|
Evelien
1-9-2012
|
13-11-2011 20:12:14
Heyhey,
Ik draag ook dagelijks make-up en ook als ik naar feestjes ga, doe ik zelf mijn "party"-make-up. Ook ik heb regelmatig al complimenten gekregen op mijn make-up maar toch heb ik voor mijn trouwdag een visagiste geboekt en wel om 2 redenen:
* Ik heb echt geen zin om te staan stressen op mijn trouwdag omdat het net dàn niet wil lukken en bovendien vind ik het ook wel super leuk om mij die dag in de watten te laten leggen ;-).
* Ik heb nu al eens een proef laten doen en wat zij kunnen, staat toch nog wel heel wat verder als wat je zelf kan. Bovendien hebben zij de juiste producten mee en bleef mijn make-up ook de hele dag perfect zitten, wat bij mijn eigen make-up (door mijn vette huid) vaak niet zo is. De fond-de-teint die ze gebruikte was ook heel natuurlijk, dus het resultaat was echt super! :-)
Groetjes!
Evelien
|
|
tanja
30-6-2012
|
13-11-2011 22:08:58
Ik ga bij Bart Colpaert. Zo'n resultaten haal je nooit zelf en die ene dag wil ik mezelf wel in de watten laten leggen. Feestdagen en weekends zijn voor die mensen hoogdagen, hé. Er gaat zich niemand laten opmaken om boodschapjes in de supermarkt te doen, hé. Ik toch niet. :-)
|
|
Kim
5-5-2012
|
14-11-2011 17:10:48
Ik ben ook nog aan het twijfelen... Evelien bij wie heb jij die proef-make-up laten doen?
|
|
Anouck
5-5-2012
|
15-11-2011 13:44:04
Dank je allemaal voor de tips! Ik denk er nog eventjes over na...
|
|
Nancy
10-9-2011
|
15-11-2011 23:41:31
mijn make-up heb ik zelf gedaan op onze trouwdag en was perfect. vooraf had ik iemand laten komen voor een proef make-up. Kortweg het trok op niks! 10 jaar ouder heel verrimpeld juist een chinees ben blij dat ik haar vooraf heb laten komen want men man had zich anders rot verschrokken hihi
|
|
annelies
11-4-2012
|
30-11-2011 19:30:31
Ik trouw op 2 dagen, dus de eerste dag is er een fotograaf en ga ik me wel laten opmaken, maar de 2e dag ga ik zelf doen aangezien het een tuinfeest bij ons is, dus niet teveel tralala, maar dan wel met de make up die ik de 1e dag ophad
|
|
Ines
|
5-3-2012 11:24:30
|
|
Isabel
|
10-3-2012 16:49:06
Hallo Anouck,
ik ben visagiste aan huis en ben nog vrij op jouw trouwdag.
Stuur me per e-mail jouw contactgegevens zodat ik jou kan contacteren om de mogelijkheden te bespreken.
Groeten,
Visagie Isabel 0485 722 995 info@visagie-isabel.be www.visagie-isabel.be
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|