Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

13-11-2011 15:40:20
Wij trouwen op 26 mei 2012, en wij merken op dat veel koppels niet meer werken met een bedankje in de vorm van een foto, maar wel in een klein hebbedingetje... Wat is jullie mening hierover? Wat gaan jullie doen? Bedankt!

Lien
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 27 | Gelezen: 2268

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik13-11-2011 15:50:26

Wij kiezen heel bewust toch nog voor de foto's.
Het is ook de enige foto die ze van ons zullen krijgen,
De uitnodigingen zijn zonder.

blondina

Meld misbruik13-11-2011 16:11:18

Een hebbeding en toch een foto? Wij hebben goede ervaring gehad met een bedankje met een fotoetiket. www.drank-bedankjes.be

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik13-11-2011 16:58:20

Wij geven een klein bedankje (zonder foto) de avond zelf. Wat dat precies zal zijn, daar zijn we nog niet over uit. Daarna versturen we nog een foto als bedanking.

Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik13-11-2011 17:05:38

De avond zelf geven we een giftbag met een flesje vodka en een doosje chocolade (iets belgisch en iets russisch) en een persoonlijk bedankkaartje, achteraf sturen we nog een trouwfoto op :)

Groetjes

Ann
18-8-2012
 Meld misbruik13-11-2011 17:22:56

Wij zijn er ook nog niet helemaal uit. We zouden graag iets origineels geven, maar we willen langs de andere kant ook dat ze iets hebben van ons op de dag zelf. Ik zal zeker geen foto opsturen om de kosten een beetje te drukken, we hebben een grote familie :-)

Misschien toch maar gaan voor een foto? Ik wil er ook niet teveel geld aan geven, want wat doen de gasten er dan nog achteraf mee?

kim
7-7-2012
 Meld misbruik13-11-2011 17:48:54

Wij geven een hebbedingetje als bedankje!

Tegenwoordig zit iedereen op facebook en zullen ze dus zéker een foto van onze shoot te zien krijgen daar. Een foto als bedankje vliegt in een schuif of een doos, dus ik vind dat een beetje verloren geld. Aan ons hebbedingetje zullen ze meer plezier hebben :)

Maar tegenwoordig kun je perfect hebbeding & foto combineren.
Bvb een jeneverflesje met foto op ofzo ...

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik13-11-2011 18:37:48

Wij geven een hebbedingetje aan de mensen van het avondfeest en sturen achteraf naar iedereen (gasten avondfeest + gasten receptie + mensen die een kadotje gegeven hebben maar niet konden komen) een foto op :-).

Groetjes!

Marijke
15-12-2012
 Meld misbruik13-11-2011 19:14:01

Wij gaan bij het binnenkomen iedereen fotograferen met zo'n antiek uitziende oude fotokader (apart, per gezin, per koppel, ... hoe de gasten het zelf willen)
Hiervan laten we dan een foto drukken, misschien in combinatie met een foto van ons, dat moeten we nog eens bekijken...

Wij denken dat de mensen dit wel leuk gaan vinden. Een foto enkel van ons zou in de lade belanden en al die hebbedingetjes vinden wij eigenlijk veel te duur en waarschijnlijk zijn er veel mensen die dit na verloop van tijd toch ook gewoon weggooien.

Ine
18-8-2012
 Meld misbruik13-11-2011 20:10:55

Onze fotograaf trekt ook 's avonds foto's van onze gasten,
ze mogen zelf gaan poseren voor hem.
We gaan achteraf een foto opsturen naar de gasten, elk een afzonderlijke bedankje met een foto van hun eigen op!

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik13-11-2011 20:23:40

Wij gaan toch voor de foto gaan. Al die dingetjes kosten ook geld en worden meestal toch ook niet gebruikt of anders opgegeten.

Els
8-9-2012
 Meld misbruik13-11-2011 20:43:35

wij gaan proberen een foto nog dezelfde avond mee te geven!

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik13-11-2011 20:48:33

wij gaan voor iets dat hopelijk niet in de schuif zal belanden maar opgegeten of gedronken zal worden:
de gasten kunnen als ze naar huis gaan na ons avondfeest kiezen tussen een flesje vedett-bier met onze foto op (kan je op www.vedett.be bestellen) of een reep chocolade (colruyt-davinia) waar we zelf een nieuwe wikkel voor zullen maken met iets op van 'bedankt'

An
18-8-2012
 Meld misbruik13-11-2011 23:10:23

Hey Emy,

Hoeveel komen die flesjes van Vedett-bier??
ik heb via hun site me suf gezocht maar geen prijzen gevonden.
Groetjes
An

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik13-11-2011 23:29:11

Wij gaan zelf kleine glaasjes 'versieren' en daar kaarsjes in zetten voor op de tafels, naast elk bord 1, en de gasten mogen dan dat kaarsje nadien mee naar huis nemen. Een koppel heeft er dus sowieso 2, een gezin met kinderen wat meer...

Maar dan zijn de tafels sneller afgeruimd, zitten wij nadien niet met véél te veel spulletjes, en hebben we ze toch iets tastbaars kunnen geven :)

Groetjes!

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik14-11-2011 8:57:50

Wij zijn nog niet helemaal zeker, maar geven waarschijnlijk geen hebbedingetje, omdat veel gasten dit achteraf toch laten liggen en je hier weinig aan hebt.

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik14-11-2011 12:02:40

@An en Emy; wij zitten met hetzelfde idee ivm de vedett-flesjes! Althans voor de heren toch....voor de dames zou het iets 'zoeters' worden zoals snoep of chocolade....
We geven ook dezelfde avond een foto mee, aangezien wij ook werken met uitnodigingen zonder foto, vind ik zo een bedankingsfoto nog altijd een heel mooi aandenken...
Ook ik vond nergens een prijs terug op hun website, dus heb vorige week zelf maar een mailtje gestuurd naar Vedett met de vraag wat de prijs per gepersonaliseerd krat was.
Ik heb zoet het antwoord gekregen dat dit €31 per krat geleverd in een drankencentrale dichtst bij u thuis, dat valt dus HEEL goed mee van prijs, wetende dat er 24 flesjes bier in 1 krat zitten :-)
Hopelijk heb ik kunnen helpen!

grtjs
A.

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik14-11-2011 12:14:26

Wij hadden een snoepzakje (zelfgemeekt model in organza) met hartvormige en paarse snoepjes in. Aan de zakjes hing een naamkaartje zodat iedereen zijn plaats kon vinden. Op enkelen na haaft iedereen dit zakje in de loop van de avond leeg gegeten of mee naar huis genomen.

Binnen de 6 weken hebben we ook een foto aan alle genodigden (receptie en diner), aanwezigen aan de kerk, mensen die een kaartje/kado stuurden of aan degene die een attentie achterlieten hoewel ze niet konden komen.

Wij hebben heel leuke reacties ontvangen over de snoepjes aangezien het originele naamkaartjes waren. En de meesten hebben toch nog graag een foto heb ik vernomen. Bedankkaartjes worden echt geaprecieerd.

Severine
26-5-2012
 Meld misbruik14-11-2011 13:26:44

hey,

wij trouwen op dezelfde dag!!! al veel geregeld? wij doen een foto voor de bedankingskaartjes... Zo een hebbedingetje vind ik moeilijk want hoe deel je dat dan uit? een foto zoals op de klassieke manier vind ik persoonlijk het beste...

Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik14-11-2011 16:49:05

Hey,

Bij ons is het zeker nog niet definitief, maar ik denk aan een foto op een magneet.
Kan gebruikt worden op kantoor, in de keuken en nog een leuk aandenken ook!

De dag zelf geven wij niets mee, omdat we zelf al gemerkt hebben bij trouwfeesten dat er sommige genodigden met meer dan 1 exemplaar naar huis gaan of dat ze het zelfs niet meenemen als het geschenkje op het bord ligt. Je kan uiteraad het geschenkje zelf afgeven bij het naar huis gaan :-)

Groetjes

Emilie

An
18-8-2012
 Meld misbruik14-11-2011 22:11:56

@Annelies: merciekes !! :-)

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik15-11-2011 5:22:49

hey

hier hebben we er ook lang over gediscussieerd. Maar uiteindelijk kiezen we toch voor de bedanking met foto. Veel familieleden vragen vaak naar een foto van ons, en dan hebben ze er meteen een. de foto van de gasten zoals ik hier gelezen heb, klinkt ook wel leuk. Onze fotograaf gaat ook iedereen met zo'n kader fotograferen, misschien dat ik er de afgedrukte foto dan bijsteek in de envelop.

bij kruidvat kan je heel mooie bedankingen zelf maken (wenskaarten en dan kan je eindeloos verschuiven, dingen toevoegen-) en de prijs valt reuze goed mee.
we hebben dat onlangs geprobeerd voor mijn schoonbroer zijn verjaardagsfeestje (bij wijze van proefdruk) er één gemaakt voor hem, en het was super kwaliteit en wat ik ook een voordeel vond, is dat er nergens kruidvat opstaat.

groetjes

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik15-11-2011 10:07:47

Hey, wij gaan van die mini-frietzakjes geven met zo'n houder (hard) en daar doen we dan een organza zakje rond met snoepjes in. We gaan ook de fotograaf een foto laten trekken van elk gezin met mij en mijn bijna-man en die geven we dan een .. weken na onze trouw aan hun af!

Groetjes
Alessia

Saskia
3-9-2011
 Meld misbruik15-11-2011 12:57:59

Hey,

Wij hebben gepersonaliseerde pralines laten maken. Een doosje met twee stuks, op de ene stond "bedankt" met onze datum en op de andere onze twee namen in een logo. Hebben daar super leuke reacties op gehad!

groetjes

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik15-11-2011 13:00:03

@Saskia,
kan je ons ook laten weten waar je dat laten maken hebt?

grtjs
A.

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik15-11-2011 16:07:02

bij sjolaa kan je pralines laten maken met bedrukking op, zelfs een foto is mogelijk: www.sjolaa.be

Saskia
3-9-2011
 Meld misbruik16-11-2011 8:58:05

@ Annelies,
een bevriende chocolatier heeft dit voor ons gedaan, hij heeft het onlangs ook voor andere koppels gedaan, als je me even je email-adres geeft stuur ik je zijn gegevens door!
ps: je kan zelfs je eigen vulling kiezen :-)

groetjes

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik16-11-2011 9:15:03

Hey Saskia,
stuur maar in privé-bericht op deze site aub.

Dank je wel!
A.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...