Terug naar overzicht
misschien zoeken op 'broekpak'? Of moet het echt eerder een kostuum zijn?succes met de zoektocht in ieder geval!
Bij de stand van 'het buidshuis' of paradijs... of weet ik veel wat het was (maar denk buidshuis) te antwerpen stonden er enkele mooie 'kostuums' met broek en dan een kort bovenstuk met topje en jasje of met een langer bovenstuk, dat tot ongeveer het midden van het bovenbeen komt als een wikkelrok... Maar ik heb ze wel zien staan. Misschien moet je daar eens informeren? Alvast veel succes op de zoektocht!
toen ik ging passen bij het bruidsparadijs was er een vrouw die haar eerste pas deed en die had een broekpak als trouwkleding. dus ik denk dat je daar wel wat zou kunnen vinden.
Hoi,klopt, bij het bruidsparadijs verkopen ze inderdaad broekpakken.http://www.bruidsparadijs.be/nl/producten/bruid/bruidsj... grtsLotte
Bij Aponi hebben ze dat ook.www.aponi.be GroetjesKatrien
Hallo allemaal, Bedankt voor jullie reacties maar het gaat dus niet om een broekpak maar effectief om een kostuum. (driedelig kostuum zoals mannen hebben maar dan voor vrouwen)..Groetjes,Stéphanie
bij younik in turnhout hebben ze kostuumsdaar zal wel een wit bij zijn zekergroetjes
Hallo Stephanie,Hebben jullie dan uiteindelijk iets gevonden?Wij zijn al een hele tijd op zoek naar een kostuum voor mijn vriendin, maar zonder succesHet probleem is namelijk dat ze nogal een vierkante bouw heeft, maar een mannenkostuum is toch nog net iets te mannelijk ...Ik hoop dat jij ons hiermee kan verder helpen!Gr,Caro
Hey, Ik zou Jack and Co aanraden.Die maken kostuums op maat.En volledig naar eigen wens.Heel vriendelijke madam!Echt een aanrader voor mij!Groetjes