Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksviering

16-7-2006 13:39:45
Hallo ik zit met de handen in het haar. Huwelijk van mijn zoon is op 18/08/06. Verleden week belt de pastoor dat het aanvangsuur met 30' later zal aanvangen had een andere plechtigheid vergeten. Mag iemand anders een viering houden, want een pastoor vinden in Willebroek is niet mogelijk.Ook voor de vierings-boekjes heeft hij geen tijd, die maken we nu zelf. Alle hulp en raad zijn welkom. Groetjes Chris

Chris

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 885

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik16-7-2006 14:13:54

voor zover ik weet mag je een andere pastoor of diaken ofzoiets ook een viering laten voordragen (natuurlijk wel toestemming vragen vn pastoor van parochie).

vrienden van ons hebben ook iemand van in de familie, die helemaal uit limburg komt daarvoor ..

en voor de boekes .. is het niet normaal dat je dit zelf opstelt?? (ik zou dat toch wel doen zodt je tenmiste zelf kiest wat er in de viering gebeurd)

Mieke
13/05/06

Vanessa
9-9-2006
 Meld misbruik16-7-2006 21:53:14

Normaal gezien mag je iemand anders vragen mits je toestemming krijgt van de kerk waar het doorgaat, in principe gene te groot probleem in dit geval denk ik. Succes!

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik17-7-2006 8:13:00

Hey,

da's inderdaad niet leuk... Ik denk dat een andere priester dat wel mag doen, als die daarin overeen komt met jullie parochie hé. Rent a priest misschien?

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...