TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
14-11-2011 7:00:07
Ik had 3 afspraken vastliggen maar heb in de eerste winkel mijn kleedje gevonden en dus ook niet meer verder gekeken ;-). Het is dus een beetje te zien wanneer je "jouw kleedje" tegenkomt ;-).
Groetjes!
|
|
Sonja
12-5-2012
|
14-11-2011 8:37:07
Ik ben in 5 bruidswinkels geweest en heb mijn kleedje gevonden in de laatste. De eerste keer dat ik ging passen, had ik meteen 2 afspraken gemaakt, ééntje in de voormiddag en ééntje in de namiddag. Ik ben sowieso geen snelle beslisser, vandaar. Maar wie weet, is het al meteen prijs in de eerste winkel voor jou.
Veel plezier met het passen, want is echt superleuk!
Groetjes, Sonja
|
|
Sandra
7-9-2012
|
14-11-2011 9:36:33
Dag Nadine,
Ik heb 2 winkels gedaan op dezelfde dag, 1 in de voormiddag en 1 in de namiddag...ook een beetje om mezelf te beschermen tegen te snel beslissen. Had ik dat niet gedaan, had ik misschien nu een ander kleedje gekozen :-) want na winkel 1 was ik overtuigd dat ik het mooiste kleedje had gevonden...Uiteindelijk is het een heel andere stijl geworden in winkel 2, dus maar goed dat ik die 2 afspraken had gemaakt ;-)!
Als je op voorhand een idee hebt wat je wilt, is het misschien voldoende om 1 winkel te doen. Maar gezien passen zo leuk is, kan je er beter meerdere doen ;-)!
Veel succes!
groetjes
|
|
Jili
12-5-2012
|
14-11-2011 9:37:17
Ik had een paar afspraken gemaakt. De eerste winkel ben ik gewoon binnengegaan zonder afspraak, maar dat was het toch niet.. De tweede winkel, waar ik wel een afspraak had, heb ik dadelijk mijn kleed gevonden. Ik had toen nog 2 afspraken opstaan, maar ik vond dit eigenlijk vrij vervelend om af te bellen...
Het hangt er natuurlijk van af wanneer dat je kan, als je enkel op zaterdag kan, zou ik toch wat meer afspraken maken, maar kan je ook door de week, dan denk ik niet dat je zoveel op voorhand een afspraak moet maken...
Veel shop-plezier, want dit vond ik echt het leukste, eindelijk een prinsesje zijn :-)
groetjes
|
|
Nadine
19-5-2012
|
14-11-2011 18:41:55
Bedankt voor de berichtjes. Effectief ik kan alleen maar de zaterdag, allée mijn moeder kan alleen zaterdag. Want de andere dagen werkt ze. In die winkel hebben ze meer dan 300 kleedjes en ik heb er al een paar op hun website gezien dat mooi zijn. Nu nog zien of ze in het echt ook mooi zijn. Ik laat jullie zeker nog iets weten of ik een kleedje gevonden heb of niet. Ik zal er zeker van genieten, ik ben nu al een beetje zenuwachtig.
|
|
Nadine
19-5-2012
|
19-11-2011 22:01:18
Ik heb mijn trouwkleedje gevonden. We waren met 5 en vonden die allemaal zeer mooi. Het was wel moeilijk om te kiezen want er was veel keus. Maar het is mij toch gelukt. Ik ben zeer blij .. nog iets dat ik van TO DO lijstje mag krabben. JOEPIE
|
|
Sandra
7-9-2012
|
20-11-2011 10:44:25
Proficiat met de aankoop!
groetjes
|
|
Nadine
19-5-2012
|
21-11-2011 9:45:56
Bedankt Sandra
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|