Terug naar overzicht
Oooh super!! Nu hopen dat het tegen 21-04-12 ook zo blijft, dat er niet van de stress wat kilo'tjes bij of af gaan...Ik hoop dat het rap januari is dat ik mijn kleed ook nog eens kan aantrekken en dat het rap 12-05-12 is zodat ik een hele dag met mijn jurk kan pronken, hihi :-)Het trouwkleed blijft toch wel het leukste aan heel de trouw hé?!Groetjes
La sposa is echt een supercollectie he!Dat van mij is er ook van!groetjes
Ik blijf normaal gezien wel goed op gewicht hoor. Maar idd, de stress kan misschien wel wat kilotjes wegdoen... Kleine aanpassingen zouden de dag van afhaling nog kunnen gebeuren. Moest ik echter fel vermageren moet innig een afspraak tussenin maken. Ja, echt leuk zo'n trouwkleed! En la sposa/ pronovias was ook mijn favoriete merk :-) Groetjes
Haha Sofie, ik ken dat gevoel!! Bij mij zijn er enkel bandjes aangezet omdat het bustierkleed was en ik dit niet zag zitten....Ik ben ook zo groot en om kleedjes te passen vond ik dat de eerste keer in mijn leven een voordeel!! Moest je niet op zo een opstapje gaan staan om te zien hoe kleed zou vallen. Alles paste perfect!Op andere momenten zou ik graag cm of 5 kleiner zijn, maar voor trouwkleedjes is dit toch wel super!!Geniet er van!