TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evelien
25-8-2012
|
14-11-2011 20:35:32
Hoi,
Wij hebben idd een feestzaal & traiteur apart... scheelt wel veel in prijs.. 300 euro vr de zaal.. 25 euro pp voor traiteur..
Grtjs evelien
|
|
Mieke
14-9-2012
|
15-11-2011 9:24:47
Bedankt voor iets te laten weten! Dan hebben we ongeveer een gedacht!
Grtjs Mieke
|
|
Alessia
7-9-2012
|
15-11-2011 10:02:47
heyla, je moet ook rekening houden met de decoratie die je helemaal zelf gaat moeten doen om het gezellig te maken en die ook wat kosten... Een traiteur kost niet altijd minder dan een feestzaal die zelf alles doet. Dus goed zoeken en veel prijzen vergelijken!
Groetjes Alessia
|
|
Mieke
14-9-2012
|
15-11-2011 12:57:28
Hey Alessia, jullie trouwfeest gaat door in het rubenshof in Alken?! Heb je daar prijsoffertes van? Wij zijn ook al in het dennenhof gaan zien. We gaan ook nog kijken in het krekelhof.
Groetjes Mieke
|
|
Eline
7-7-2012
|
15-11-2011 17:32:22
Dag Mieke, het is niet zo dat het één persé duurder is dan het ander. Er zijn heel veel verschillende zalen, zowel met als zonder eten, in allerlei prijsklassen. Het is wel zo dat als je zelf een zaal huurt, je meer keus hebt wat betreft catering.
Wij huren een zaal zonder catering, in de eerste plaats omdat we de zaal gewoon supermooi vinden. Het is geen extreem goedkope zaal, maar omdat hij al heel mooi is zal het minder kosten aan versiering dan een doorsnee parochiezaaltje (waar overigens niets mis mee is!), en ik denk ook dat we zeker niet duurder uitkomen dan in een zaal met eten. De catering die we tot nu toe vinden loopt heel erg uiteen qua prijs: van een barbecue voor 15 euro per persoon tot chique diners voor 100 euro of meer. Het voordeel is wel dat we dit nu zelf kunnen kiezen, terwijl bij een zaal met catering de keuze vaak toch beperkter is.
|
|
Alessia
7-9-2012
|
15-11-2011 21:47:25
Dag Mieke, ja wij trouwen in Rubenshof... Als je een mailtje stuurt naar mijn e-mail dan stuur ik je de offerte door. Ik kan je wel al zeggen dat wij ongeveer 61.5 euro per persoon betalen voor receptie (zonder hapje), voorgerecht buffet, hoofdgerecht buffet en dessert aan tafel (pallet) + drankenforfait tot 04.00 uur!
bongiorno_a@hotmail.com
Groetjes Alessia
|
|
Alessia
7-9-2012
|
15-11-2011 21:50:15
Oei Mieke, ik lees net dat er iemand op het forum hier ook die datum al vast heeft bij Rubenshof! Ik kan je wel Rooierheide aanraden in Diepenbeek. Hier kun je alles zelf doen en het is een heel erg mooie zaal.
Groetjes
|
|
Mieke
14-9-2012
|
16-11-2011 10:49:52
Hey Alessia, had een offerte aangevraagd voor die datum. Ze hebben mij een mail terug gedaan waar inderdaad stond dat ze tot en met september al elke vrijdag en zaterdag geboekt zijn. Niet erg onze zoektocht gaat verder! De 25ste gaan we eens een bezoekje brengen bij het Krekelhof. Alvast bedankt voor de moeite en goede raad!
Groetjes Mieke
|
|
Marie
27-10-2012
|
24-11-2011 18:32:14
Hey,
Neem eens contact op met Taste Catering in Zolder. ze hebben zelf de zaal op de oude mijnterreingen, maar als je niet voor het industriële bent, verzorgen zij het volledige feest op locatie. Zij doen alles, van zaal aankleding tot eten en bediening.
Succes...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|