Terug naar overzicht
Hey, ik heb er een trouwfeest meegemaakt met zowat de helft, en dan werden ze ook in de organgerie opgesteld... dan was eerder het begin van de feestzaal leeg; een hele grote dansvloer... Dat stoorde ook niet echt...ik vond hun "dessert-surprise" ook wel een beetje stom, maar dat kan aan mij liggen :)
ik vrees dat voor zo'n groep de ruimte buiten, voorzien voor de receptie, ook té klein zal zijn... Ik zie dat je trouwt in juli, een receptie is dan toch aangenamer buiten (als het weer het toelaat)
Ik denk ook dat het terras buiten te klein is voor dit aantal. Uitbaatser zei wel dat ze een nieuw terras achteraan aan het bouwen zijn. Dit moet april 2012 af zijn... Ik vind het een hele mooie feestzaal maar vrees er wat voor voor ons aantal gasten...
Dag Nathalie, ik ben enkele weken geleden naar een prachtig trouwfeest geweest in Hof ten Bosse, er was ongeveer 150 man, waar dan nog eens ongeveer 30 man bij kwam voor de dessert. Ik vond dat alles zeer vlot verliep en iedereen voldoende plaats had. Het was een prachtig trouwfeest en een superdessert! Nog nooit zo'n groots dessertbuffet gezien :) Er is veel gedanst geweest en de sfeer zat er volledig in! De bruid en de bruidegom konden samen goed meefeesten, want ze bleven achteraf daar slapen in een suite.Het is zeker een aanrader!
Hallo Wij gaan volgend jaar trouwen en zijn vandaag naar de zaal in hof ten bosse gaan zien de zaal Naomi als ik mij niet vergis we zouden met 50 man zijn maar ik vond op zich dat de zaal er nog al krap uitzag ze was wel niet aangekleed enzo maar hebben mensen hier soms ervaring met de zaal dat er 50 personen kunnen zitten,?