Terug naar overzicht
hoiWij gaven ons feest in La Grange in Massenhoven en waren hier heel tevreden over...Ik weet niet welke regio je zoekt?groetjesJoyce
Hey,wij gaan ons feest geven in 'De Kievit' in Kalmthout.De prijzen vallen heel goed mee, en de twee zalen zijn net gerenoveerd.GroetjesTabita
Wij gaan ons feest geven in Domein Martinus in Halle Zoersel.Ik vind qua prijzen goed meevalen. Er is ook een hotel, waar je kan blijven logeren.Voor het bruidspaar zelf gratis.Dus voor mij niets als voordelen en positieve reacties.
Idem als Valérie...voor ons ook Domein Martinus! Wij zijn verliefd op de locatie!Lieve groetjesChantal
Horta hier in Antwerpen zelf. Prijzig maar waar voor je geld en prachtige zaal. Instant kippenvel de eerst keer we daar binnenkwamen
De Lisper in Boechout, alles is daar perfect verlopen en al de mensen vond het een super mooie zaal.
Zaal Barcelona in Antwerpen! Vlak aan de Schelde! Het schijnt heel goed te zijn.gr,Nancy
't fortje in deurne
Het Molenhuis in Vremde. Heel vriendelijke uitbater en goed te doen qua prijs!
Wij hebben ons feest gegeven in 't Lepeltje in Duffel. Gratis zaal als je voor minstens 50 personen gebruik maakt van hun eigen traiteursdienst. Misschien niet direct een typische zaal voor trouwfeesten, maar we hebben er heel veel positieve reacties op gekregen.
Inderdaad het molenhuis in Vremde. Prijs/kwaliteit zeer goed!
Ik vind Art Nouveau zaal Horta in Antwerpen helemaal niet prijzig vergeleken met andere zalen! Wij hebben hier een prachtig feest gehad tot in de puntjes geregeld met een eerlijke prijs voor lekker eten en sfeer, in 1 woord fantastisch :) Zeker een aanrader !