Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zonnestraaltje :-)

14-11-2011 11:12:39
Ik kom nog maar eens mijn vreugde delen
- 3 december mogen we langsgaan bij Fede di oro om onze trouwringen te gaan kiezen
- Ik heb bericht gekregen van Etsy dat ik wel degelijk de zilvere haarkam zal ontvangen (zie mijn vorig berichtje)
- En vanavond gaan we eens informeren voor onze huwelijksreis

Mijn dag kan niet meer stuk

Groetjes
Lotte

Lotte
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 790

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik14-11-2011 11:25:27

Vind ik leuk :)

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik14-11-2011 12:27:14

Leuke vooruitzichten he:). Hou je ons op de hoogte hoe het bij Fedi di oro is geweest?
Wij denken er ook aan om eens naar daar te gaan. Het is wel ff rijden, maar dat hebben we er voor over:).
Heb je al een idee welke bestemming jullie nemen voor de huwelijksreis?

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik14-11-2011 12:57:58

Super!

Wij mogen trouwens ook op 3 december bij Fede di Oro langsgaan om onze trouwringen te kiezen ;-).

Groetjes!

Evelien

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik14-11-2011 13:23:51

@ Caroline
Ik zal zeker een verslagje komen posten. Ik ben benieuwd. Ik heb nog niet echt mijn gedacht gevonden wat betreft de trouwringen, dus ik hoop dat ze mij kunnen verrassen.
We moeten ook 90 km rijden, maar dat hebben we er voor over.

Voor de huwelijksreis hebben we nog geen flauw idee. Ik hoop dat het reisbureau ons hiermee kan helpen. Onze huwelijksreis valt eigenlijk in een slechte periode. Op veel bestemmingen gaat het regenseizoen van start. Als we op vakantie gaan, dan willen we echt wel zon, het regent hier al genoeg

@Evelien,
wij hebben een afspraak om 10u30, jullie?

groetjes
Lotte

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik14-11-2011 13:34:43

Het probleem van het regenseizoen kennen wij hier ook al ondertussen :). Alle leuke bestemmingen vallen inderdaad in dat seizoen. Echt alle landen zijn al aan bod gekomen bij ons:). Zonder enig resultaat tot zover.Wij zouden ook wel eens iets exotischer willen doen dan de Europese landen die we elk jaar kiezen. Hoewel ik er ook geen duizenden euro's aan wil geven. Wordt nog een dilemma:).

Veel plezier met alles!

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik14-11-2011 13:42:30

Caroline, bij ons juist hetzelfde dilemma Bovendien zullen wij na ons huwelijk starten met de bouw van ons huis, dus dat speelt ook in ons achterhoofd.

Het is niet simpel he...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-11-2011 14:22:34

Dag Lotte,

Oh goed nieuws dus van je haarkam! Bij mij kriebelt het ook om mijn favorietje te bestellen...:-)!

Wij trouwen in september dus zitten ook volop in orkaanseizoen voor de honeymoon...wij gaan voor Zanzibar (juli, aug en september blijkbaar beste maanden). Ik denk dat we wel last minute gaan boeken...
Ken ook iemand die net op honeymoon geweest is en zij is gaan boeken in een reisbureau in Hulst (net over de grens), dan vertrek je van Schiphol maar zij zei me dat het bij hen dik 2,000 euro verschil was...toch al de moeite é!

groetjes!

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik14-11-2011 14:30:01

@ Lotte: wij willen ook zo snel mogelijk een huis van onszelf :). En met de prijzen van tegenwoordig, kan je maar beter op tijd beginnen sparen :).

@ Sandra: Wij hebben dit vorig jaar ook gedaan. We hadden geboekt via "Globe reisbureau" in Hulst. Zij kijken voor jou bij welke maatschappij het het goedkoopste is, echt een aanrader!
Zanzibar is echt wel een paradijs denk ik:). Ligt jullie reis al vast?

Shirleyjane
8-9-2012
 Meld misbruik14-11-2011 18:05:37

Wat leuk!

Wij gaan ook 3 december kijken! Hoop echt verliefd te worden op een ring...hebben al eerder gekeken maar was het toch allemaal net niet. Moeten wel een flink stuk rijden, maar goed heb t er voor over :)

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik14-11-2011 18:16:20

Hey Lotte,

Wij hebben een afspraak om 9.30u, dus misschien zijn we er wel nog als jullie langskomen ;-). Wij moeten trouwens 75 km rijden, dus het is voor ons ook een eindje ;-). We gaan het combineren met een bezoek aan Gabrielli in Roeselare (bruidsschoenen).

Wat de bestemming van de huwelijksreis betreft, hier zijn we er ook nog steeds niet echt aan uit... Wij trouwen in september en dit is inderdaad op 95% van de exotische bestemmingen het regenseizoen... We denken eraan om de reis uit te stellen tot januari-februari maar vind het spijtig dat we dan zolang moeten wachten... We dachten eerst, goh dan doen we gewoon vlak na ons huwelijk een citytrip en dan in januari-februari onze huwelijksreis, maar we hebben nu net een grond gekocht en willen graag volgende zomer al beginnen bouwen, dus die centjes van een citytrip kunnen vast beter gebruikt worden op dat moment :-). Mijn huwelijksreis zelf wil ik wel absoluut niet opgeven ;-).

We zijn er dus ook nog niet aan uit.

Groetjes!

Evelien

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-11-2011 8:40:26

@ Caroline: Nee, ik denk dat wij een paar weken voor de trouw langs Hulst gaan en dan zullen boeken...last-minute dus :-) maar het zal wel Zanzibar worden...zie het al helemaal zitten!! :-)

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik15-11-2011 10:09:42

Gisteren een aantal boeken mee naar huis gekregen.
Ze raden vooral Aruba, Curaçao en Bonaire aan. Vooral Curaçao zou erg in trek zijn voor een huwelijksreis in juni.
Maar het is toch duur ze . Ik denk dat we toch eens heel diep zullen moeten nadenken of zo'n reis zijn geld wel waard is.

Langs de ene kant wil ik echt op huwelijksreis naar een exotische bestemming, maar langs de andere kant speelt de bouw van ons huis in mijn achterhoofd en ben ik bang dat ik niet ga kunnen genieten van die buitensporige uitgave.
Een andere optie is dat we binnen Europa blijven maar dat we eens een duurder hotel kiezen.

Wat een dilemma!

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik15-11-2011 12:41:15

Ey Lotte,

Die bestemmingen zijn inderdaad interessant in die periode he, daar regent het praktisch nooit heb ik mij laten vertellen.
Wij hebben ook al getwijfeld of we niet gewoon een land in Europa kiezen en dan een duurder hotel nemen. Maar als je een duurder hotel neem, zit je ook al rond de 2500€. Als je daar 500€ bijtelt, zit je wel al in de Dominicaanse :). Ik denk dat wij toch zeker eens naar nederland gaan ook hoor.

Succes bij het kiezen :)!

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik15-11-2011 12:46:32

dat is ook waar

succes!

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik15-11-2011 16:11:43

Hoi Lotte,

Ik ben al naar Curaçao geweest (heb er mijn verloofde leren kennen :)) en dat was werkelijk een supervakantie! Er is zoveel leuks te zien en te doen!

Wij trouwen op dezelfde datum en we willen net als jou echt het risico niet lopen om ergens in het regenseizoen terecht te komen dus gaan we naar Andalusië vlak na de trouw. We kiezen er voor tophotels die we anders nooit zouden nemen. In december gaan we dan nog 10 dagen naar de Malediven gaan, denken we. Zo hebben we een beetje vanalles: cultuur, zon, tapas en dan een paar maand later exotische stranden! Maar met een huisje in het verschiet kan ik me voorstellen dat je één en ander goed wil afwegen.

Veel succes & liefs,

Nathalie

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik15-11-2011 19:46:56

hey,

hier ook 23juni onze trouwdag.
Wij willen smaandags na de trouw op huwelijksreis vertrekken, maar weten ook nog niet naar waar. De malediven was onze droom, maar dan is het idd regenseizoen. Mss toch eensnadenken over curacao.
groetjes Britt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...