Terug naar overzicht
hey, wij zijn ook nog op zoek naar een ceremoniemeester voor 5 mei :) hopelijk vinden we er eentje he!nog veel succes met de voorbereidingen!groetjes
Hey, ik kan jullie Valére Peeters uit As aanraden (je vindt hem op internet, hij heeft een website). Hebben jullie vorig jaar naar mijn restaurant gekeken? Hij was de maître in het hotel van Lucie en Jimmy. Hij heeft het bij ons echt fantastisch gedaan! Heeft ook veel présence en is in staat om 2 schoonmoeders gerust te stellen :-). Ook houdt hij de hele dag de timing in de gaten en hoef je je daar als bruidskoppel geen zorgen over te maken. Ik heb hem 3 keer gezien bij de voorbereidingen van de trouw en ook daar had hij vele praktische tips die me een hele eind vooruit hebben geholpen. Succes ermee!
Hallo Onze ceremoniemeester is Fernand uit Genk.Ik kan u zijn telefoonnummer doorgeven als je wilt.Je laat het me maar weten!groetjesTiziana
Beste Joachim,Als weddingplanner bied ik ook een formule weddingplanner aan voor één dag.Voor meer info aarzel zeker niet om mij te contacteren.Vriendelijke groeten,Davy www.allegebeure.be
@Tiziana,Kan je het telefoonnummer geven van Fernand? Wij zijn ook nog op zoek naar een ceremoniemeester voor augustus, maar we hebben niet zo'n groot budget, wat is zijn prijs?Groetjes,Katia
Hoi,we hebben uiteindelijk gekozen voor Albert Vanoirbeek uit Genk;Rustig type en zeer professioneel.gsm : 0476 53 12 16email : albert.vanoirbeek@live.be