Terug naar overzicht
Super! Geniet nog maar goed na!Ik heb mijn kleed in juli gevonden en heb foto's mogen nemen.Nog 179 dagen en ik mag een ganse dag schitteren in mijn kleed!!!Groetjes,Sonja
Hallo Vanessa,Mijn kleed komt ook van daar en is ook een Ladybird. Het zal snel wel mei zijn. Ik tel in ieder geval al goed af naar 5 mei.Ik mag begin februari beginnen bellen om te horen of het binnen is om te gaan passen. Mijn kleed is in september besteld. groetjes
Hey Vanessa,Hier ook een bride to be met Ladybird van bij Couture Ann!Super service daar...wij hebben daar zowel veel gelachen als een traan gelaten bij hét kleed...was super, jammer dat het al voorbij is :-). Ik kijk ook heel erg uit naar mijn eerste pas eind maart-half april...groetjes!!
@ Sonja, ooh voor u is het echt wel spannend dan :-))@ Stephanie, en welk kleedje heb jij van Ladybird. Ik vond het echt moeilijk héél die collectie is gewoon prachtig.@Sandra, ja ze zijn er echt geweldig, ik ben een bruid met maat meer en ze hebben me daar zo op mijn gemak gestelt. Echt super niks dan lof. Niets was hen te veel en ze waren eerlijk zonder kwetsend te zijn.Groetjes
Ik weet niet of vriendlief meeleest hier op de site, maar voor alle zekerheid ga ik het hier toch niet openbaar zetten.Aangezien ik hier je geen privebericht kan sturen, mag je mij je emailadres geven, dan stuur ik jou een foto.groetjes
mijn vriendin heeft ook al haar kleed en we trouwen op dezelfde dag :)
Heel leuke service daar ja! Ik heb maatje 40-42 en ik was al bang dat ik nergens zou ingeraken, maar bij Couture Ann waren alle kleedjes te groot :-). Maar de verkoopster heeft er echt alles aan gedaan om mij zo goed mogelijk te laten zien hoe mijn jurk zou aanpassen en zei echt 'kijk eens zo en draai eens zo'...super!! :-)De ladybirdjes zijn idd allemaal mooi...maar toch wist ik snel welk mijn jurk zou worden :-)!groetjes!!
@ Stephanie : ja dat ik snappen :-) vanessabarbe@hotmail.com@ Rivolino : Tja het is sterker dan onzelf vrees ik :-) Eénmaal de vraag is gesteld kan het niet snel genoeg gaan :-).@ Sandra: ik had 7 kleedjes aangeduid en het is er ééntje geworden dat ik niet aangeduid had. Had een favoriete maar aangezien ik klein ben leek het onderaan alsof ik een bolleke wol aanhad :-)) Niet echt flatterend :-) De zaal hebben we ook al dat is De Passade in Mechelen.Groetjes
Super zaal denk ik...wij zijn er vorig jaar met Valentijn gaan eten en dat was écht SUPER lekker!!! :-)
Ja en de bediening is echt wel correct enzo :-)Het kan niet snel genoeg gaan vind ik. :-))