Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfels over videograaf...

14-11-2011 13:23:05
Hey lieve bruidjes,
Een lange tijd geleden hebben we Freddy VDC geboekt als videograaf op onze trouwdag.
Wij twijfelen absoluut niet aan zijn kunnen en hij is de vriendelijkheid zelve, alleen... ik vind het best veel geld!
We staan op het punt een nieuwbouwhuis te kopen en hoewel we leuke spaarcentjes hebben en het grootste deel van de trouw gesponsord krijgen, zijn we nu toch aan het twijfelen of we hem gaan houden of toch annuleren...
Ik kan me echt niet inbeelden dat ik elke week/maand naar onze video ga kijken...
Wie kan mij helpen bij mijn beslissing? XXX

Bruidje
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1411

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik14-11-2011 13:43:50

ik moet zeggen dat is de reden waarom wij niet voor een videograaf gaan, ik zie mezelf er niet meer naar kijken en dan is het veel geld. Net zoals mijn communie video die jaren in de kast blijven liggen is en uiteindelijk verloren is geraakt omdat niemand hem keek.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik14-11-2011 13:48:55

hey Bruidje

Puur persoonlijk heb ik absolute voorkeur voor een fotograaf ipv een videograaf... En ik moet eerlijk toegeven, ik bekijk zelfs ons fotoalbum niet zo heel vaak.

Ik kan me ook niet echt voorstellen dat we samen in de zetel onze film zouden zitten bekijken om de zo veel tijd...

Dan zou ik eerder een professionele fotograaf nemen (eventueel in bijberoep om de kosten te drukken) en achteraf zelf een mooi fotoalbum samenstellen.

groetjes
Joyce

Ellen
30-6-2012
 Meld misbruik14-11-2011 13:51:03

Idem dito hier, hebben we ook in overweging genomen, maar kost inderdaad veel geld en ook wel liever geen achterhollende cameraman/vrouw en af en toe een beeld van iemand die het genant vind

Hoe opgelost?

Iemand gevonden die 's avonds (na het werk van onze "echte" fotograaf) foto's wil maken, hij is gepassioneerd door foto's nemen, maar het is niet zijn beroep en beschikt over een degelijk toestel

Zo hebben we toch beelden van ons feest 's avonds en misschien steek ik iemand ook wel een handycam in de handen, die spontaan wat zal filmen (b.v. openingsdans, onze beloftes...) Maar dit allemaal op amateurbasis. We slaan ook liever een fotoalbum open (die we dan van die foto's maken via het internet) en ik vermoed (en hoop :-)) dat mensen ook spontaner op de foto gaan gaan staan dan te moeten bewegen voor de video...

Veel succes in je beslissing!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik14-11-2011 14:23:32

Hoi bruidjes, bedankt voor jullie reacties!
Voor mij is inderdaad een fotograaf ook heel belangrijk/het belangrijkste!
Daar hebben we dus ook een goede voor geboekt en mag best wat centjes kosten...
Mijn vriend was van in het begin niet te vinden voor een videograaf, veel te 'cheesy' volgens hem! :-)))
XX

tanja
30-6-2012
 Meld misbruik14-11-2011 14:26:25

Persoonlijk ben ik geen fan van zijn werk maar dat toe er eigenlijk niet toe. Jij vindt het leuk.
Ik weet niet wat jullie nu afgesproken hebben. Misschien heb je nu een hele dag filmen en montage van een half uur besteld. Zoiets? Je zou hem een ganse dag kunnen laten draaien en montage van de mooiste momenten in 3 minuten (bv. op nummer van je openingsdans) steken. Dan heeft hij weinig montagewerk (want daar kruipen veel uren in) en jij een kort filmpje dat je op youtube of facebook kan zetten. Je kan de montage ook helemaal weg laten en ev. binnen een paar jaar laten doen. Wanneer je weet hoeveel jullie nieuwbouw nu effectief kost. Als je het ruw materiaal hebt, kan je later nog altijd weg...

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik14-11-2011 18:02:38

@tanja. Hem een complete dag laten komen filmen zal dan ook niet gratis zijn. Met als uiteindelijk resultaat een filmpje van 3 minuten. Wat achteraf gezien dan, ook vrij veel geld is. Bij mij zijn die filmpjes gratis bij een reportage.
grtz www.discovideo.be

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik14-11-2011 18:06:51

Wij hebben enkel een fotograaf genomen omdat een videograaf wel vrij duur is en omdat wij onszelf absoluut niet graag op film zien, dus ik denk niet dat wij die video nog veel gaan bekijken ;-). We gaven dan liever 200 eur meer uit aan de fotograaf zodat we (hopelijk ;-)) een prachtig album hebben ;-).

Groetjes!

Evelien

tanja
30-6-2012
 Meld misbruik14-11-2011 19:30:52

Een ganse dag filmen is zeker niet gratis. Ik heb vaak genoeg een hele avond gedraaid voor 1 minuut tv. In een montage kruipt veel tijd, dus geld. Gratis bestaat niet. Dat wil zeggen dat het in de prijs van het filmen zit.

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik15-11-2011 15:24:41

't Is beslist, we hebben hem zonet 'geannuleerd'...
Hopelijk kan hij op onze dag nog iemand anders filmen/blij maken! X

Stephanie

Meld misbruik15-11-2011 17:44:53

Wij hadden Freddy als videograaf en zijn absoluut niet tevreden. Na al de positieve commentaren die we gelezen hadden, waren bij als het ware in schock toen we hem aan het werk zagen. Ik vind een video een waardevolle herinnering aan een super huwelijk dag, maar zou hem niet opnieuw boeken.

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik15-11-2011 18:28:21

Bruidje .. toch wel jammer. We waren wel heel blij met onze DVD van hem en zeker de babbelbox fragmenten zijn goud waard. Natuurlijk kijk je niet super dikwijls naar die DVD, zeker nu in het begin nog niet maar ben er zeker van dat dat nog wel komt. Eens laten zien aan de kindjes, mensen die er toen bij waren en die er niet meer zijn, de openingsdans, x aantal jaar getrouwd .. Er zijn toch echt dingen die je volgens mij niet echt op foto kan vastleggen. En zo enorm duur is hij bovendien ook niet ..

Nu ja, ieder zijn mening en ik vraag me af waarom hier tegenwoordig over hem "na al de positieve commentaren" alleen nog maar negatieve dingen verschijnen?

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik16-11-2011 9:51:51

Hoi iedereen!
Ik wil nog maar eventjes melden dat ik Freddy NIET heb gecancelled omdat ik denk dat hij zijn werk niet goed doet!!! Ik vind zijn werk meer dan OK hoor, voor ons was het gewoon een kwestie om deze centjes uit te sparen! We hebben ook niet veel annuleringskosten gehad dus ook daar is hij flexibel in! X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info