Terug naar overzicht
Beste ann,Ik ben van Discobar erima.Samen met mijn collega dirk zien wij jou trouw feest wel zitten. Je kan ons gerust contacteren. Onze gegevens vind je terug op de volgende site users.telenet.be/erima Wij hebben een prijs van 225€ hier is het licht inbegrepen. En je krijgt zeven uur muziek. dus begint jou feest om 20.00 uur dan heb je ongeveer tot 3 uur muziek. Wij stoppen alleen als jullie zeggen dat er moet gestopt worden. Geen kilometer vergoeding. Alleen overuren worden extra aangerekend. Maar de meeste feesten rekenen wij vanaf 21.00 tot 4.00 uur. Om zo eventuele extra kosten te laten wegvallen. Maar neem gerust contact met ons op.Weet je de muziek die wij draaien is jullie keuze. u kan gerust de nummers die jullie wensen aan ons doorspelen en dan weten wij in welk genre dat we moeten gaan. Laat maar iets horen.http://users.telenet.be/erima of erima@telenet.beeric
Wij hebben gekozen voor DJ Tony uit Opoeteren. Hij rekende 300 euro aan voor een behoorlijke installatie en hij speelt vanaf 19.00u tot het einde. Er komen geen extra kosten bij. Ons trouwfeest is nog niet geweest dus we weten nog niet of het gaat meevallen maar hij kwam ons heel vlot en vriendelijk over.groetjes,marjolijn
Hey Ann,Ik weet niet of hij vrij is dan, maar Mario Schraepen is een aanrader. Is nu blijkbaar vaste DJ in Hof Ten Steen ofzoiets (vr bruiloften). Weet dat hij vroeger ook veel fuiven deed, heeft nog radio Blitz FM opgericht, en dat hij nen hoop ervaring heeft. Ik denk dat hij minstens 15 jaar bezig moet zijn ... Ik ken zijn emailadres mocht je interesse hebben, ik weet dat hij nie duur is. Werkte vroeger voor zijn geluid en licht samen met Bart Was, heeft nu 3st8 Events. Enfin, zijn mailadres ; mario.schraepen@telenet.beSucces !
Hoi Ann,Ga maar eens kijken op onze website: www.ikwilanimatie.be mvgEvy Van EyndeE&S Entertainment & Service