Terug naar overzicht
Heyhey,Ik heb mijn kleedje sinds oktober en moet teruggaan voor mijn eerste pas in maart. Mij hebben ze in de winkel gezegd dat ik voor mijn eerste pas mijn lingerie en mijn schoenen moet meehebben, dus ik ben al een beetje op zoek :-).Ik was ook een stukje stof van mijn kleed vergeten vragen, dus ik ben daar vorige week eens gepasseerd en heb een stukje meegekregen, zo kan ik mijn schoenen het beste kiezen :-).Ik ga begin decemeber eens naar Gabrielli in Roeselare, dit zal mijn eerste bezoek aan een bruidsschoenenwinkel zijn, dus ik ben benieuwd ;-) Half december gaan we dan de eerste keer kijken voor mijn ventje zijn kostuum (de afspraak ligt al vast :-)).Groetjes!Evelien
Hallo Sarah,Ik heb reeds een stukje stof gekregen wanneer ik mijn kleed besteld heb in juli. Je kan altijd naar de winkel bellen en vragen of je er mag om komen. Bij de eerste pas moet je inderdaad je schoenen en lingerie mee hebben. Ik ben, nadat ik mijn kleed gekozen had, meteen op zoek gegaan naar schoenen en gevonden bij Gabrielli in Roeselare.Voor mijn vriend zijn kostuum en schoenen, gaan we in februari-maart gaan kijken, wanneer de zomercollectie uitkomt.Groetjes,Sonja
het is idd heel belangrijk om bij de eerste pas de juiste schoenen en lingerie aan te hebben.Ik ben vorige week naar Gabrielli in Roeselare geweest.Viel me toch klein beetje tegen. Ik had meer keuze verwacht.Uiteindelijk ben ik buitengestapt met doodgewone ballerina's in yvoorkleur voor 135€ wou ik er strikjes op dan kwam daar nog eens 40€ bij.Was toch evenentjes goed slikken.
Ik zou zo zeggen: kijk al voor schoenen. als je er al vind, kan je dat alweer wegstrepen he :-)Ik trouw in mei, heb mijn jurk gevonden in september en heb ondertussen ook al mijn schoenen. Als je een beetje iets anders zoekt van schoenen is thiron in antwerpen een tip :-)Ik heb daar supermooie pumps van Chie mihara gekocht! http://www.thiron.be/nl/shop/?id=1176 succes!groetjes,Elise
Hoi Sarah, Ik heb mn jurk in sept gekozen, mijn eerste pas is in februari. Tegen dan wil ik alles hebben: juwelen, ondergoed én mn schoenen :-) Het wordt een leuke zoektocht! Have fun!
Merci iedereen! Dan zal ik maar eens bellen voor een stukje stof en beginnen rond te kijken :) Spannend!!
Hallo SarahIk weet niet naar wat voor type schoentje je precies naar op zoek bent, maar ik heb vorige week mijn keuze gemaakt. Mijn keuze is uiteindelijk eentje geworden van Belle! Supermooi! Tis een bruidsschoentje, maar een hip!Ik vind die collecite van Belle ook iets meer van deze tijd, allee dat is mijn mening!Voor jouw stukje stof: ik had net hetzelfde probleem en ik heb het "excuus" genomen om een afspraak te maken voor de accessoires. Zo kon ik ook meteen het stukje meevragen, nu ik had wel het geluk dat mijn kleed al gearriveerd was. Ik heb dan schoenen, lingerie en juwelen gepast, maar heb hen wel vriendelijk gevraagd om nog geen opmetingen te doen.Dit wil ik houden voor februari, na de feesten! je weet nooit als er een paar kilootjes gaan bijkomen of niet... Succes met jouw zoektocht!