Terug naar overzicht
Hey Sarah, een dikke proficiat!! Ben blij te horen dat je zo enthousiast bent over 'De Venkel', ik heb er volgende week een afspraak en zou de zaal graag vastleggen voor in 2007! Geniet heel hard van je huwelijksreis! Groetjes, Eva
nog een tip:stel alle vragen die op je lever liggen!en de 'marcel' (de baas) kan nogal onvriendelijk overkomen,maar je krijgt een mooi feest in de plaats!groetjessarah
Bedankt Sarah! Nu hopen dat er nog voldoende data vrij zijn! Groetjes, Eva
Sarah, super dat je zo tevreden bent over De Venkel - het stelt me toch een beetje gerust! Hopelijk heb je een super super huwelijkreis achter de rug. Onze bestemming is voor mij een verrassing, hopelijk kan mijn toekomstige echt zwijgen tot we vertrekken - vond het eerst niet zo'n leuk idee maar nu vind ik het wel spannend ! Welke DJ hadden jullie trouwens? Goh, er zijn wel veel overeenkomsten tussen jullie huwelijk en het onze, de zaal al en wij gaan ook onze foto's in Mechelen nemen ;-)
Hallo Sarah, wij zijn net gaan kijken in De Venkel en ik wou je nog iets vragen. De zaal lijkt mij vrij klein om ' s avonds ook nog te dansen. Is dat ook zo of valt dat goed mee? Het is moeilijk om u een voorstelling te maken van hoe het zou zijn als er 100 man op die dansvloer staat... We hebben een optie tot dinsdag want er waren al veel data's niet meer mogelijk! Groetjes, Eva