Terug naar overzicht
Hoi NikkiIk had het al voor je opgezocht en in mijn topic gepost waar je de vraag ook stelde, maar ik denk dat je dit niet meer gezien hebt. Op de website van Fede Di Oro staat het volgende:Om de complete collectie te kunnen bekijken van Fede di Oro hoeft u slechts éénmaal onze Fede di Oro Conceptshop te bezoeken te Izegem.Vrijblijvend komt u langs om dé grootste collectie van de Benelux te bekijken zonder enige aankoopverplichting, mede door deze rechtstreekse verkoop zonder tussenhandelaren van atelier naar bruidskoppel, geniet u van een prijsvoordeel tot 35% m.a.w. zéér interessante atelierprijzen.Indien u een beslissing neemt en eventueel bestelt, dan worden de ringen gratis afgeleverd op het servicepunt in uw buurt of komen wij de ringen persoonlijk afleveren bij u thuis op het door u gewenste tijdstip. Wij garanderen u de perfecte opvolging en dienst na verkoop.De eerste keer moet je dus naar Izegem en als je de ringen hebt gekozen komen ze het afleveren bij je thuis, of in een servicepunt in de buurt (bv. In hasselt dus).Lieve groetjesChantal
Hey Nikki,ik weet niet of er nog een trouwbeurs is waar zij staan. Maar omdat wij al redelijk zeker waren van onze keuze, hebben wij onze ringen op de trouwbeurs in Antwerpen besteld. Dat bespaarde ons toch ook heel wat kilometers...GroetjesTabita