Terug naar overzicht
Hoi Jill, Er is een winkel in Antwerpen waar ze dat merk hebben: Thiron in de Drukkerijstraat nr 6, 2000 Antw. Ook op de webwinkel www.brandos.be hebben ze dat merk ook. Good luck!
La Bottega in Hasselt ook. Groetjes!
Dankuwel voor de vlugge reacties :-D Op brandos heb ik dat merk gevonden, maar ik twijfel een beetje over de kleur bij sommige foto's... Degene die ik mooi vind, daar staat bij dat ze wit zijn. Maar op de foto zijn ze eigenlijk echt beige... Daarom dat ik ze liever ergens zou willen kopen, waar ik ze eerst kan zien.
In Oostende heb ik ze ook al in de etalage zien staan in de winkelstraat en inderdaad ook in Hasselt bij La Bottega.
Ik heb schoenen van dit merk bij Moernaut in Dendermonde gezien.groetjes
Je kan ze ook online bestellen.Laten leveren in Belgie kost 9€Eventueel gaan passen in een winkel en dan online bestellen.Op de website zien ze er alleszins heel "wit" uit en niet zo beige als op Brandos :)http://www.chiemihara.com/chiestore/default.asp?pagina=...
hey Jill,prachtige schoenen hé :-) In Deinze hebben ze Chie Mihara bij Limoncello in de Stationstraat maar ik denk niet dat ze de 'bridal' collectie hebben.groetjesEls
Hey Jill,Ik heb ook bruidsschoenen van Chie Mihara gezocht, want ik ben een grote fan van het merk. Thiron in Antwerpen, Moernaut in Dendermonde en La Bottega in Hasselt hadden de grootste collectie in huis. Chie heeft 2 schakeringen wit (echt wit en gebroken wit), dus je moet ze echt even in real life bekijken (of terugsturen als ze niet bevallen natuurlijk). Iets om mee rekening te houden: in pumps heb ik bij Chie altijd een maat kleiner dan normaal.Maar inderdaad: zwijmel...Groetjes