Terug naar overzicht
Hey heyNormaal wordt eerst je kapsel gedaan en dan je make up. Geloof ik toch.Wij moeten om 11.00 in het gemeente huis zijn en heb het in mijn dagplanning volopig dus zo staan : 07.00 kapper, 08.00 visagiste en om 09.45 staan mijn toekomstige voor de deur. Het ligt eraan of we voor het gemeente huis nog broodjes doen, is dat niet dan zal het allemaal wat later worden.voor jou zou ik rond 8.45 kapper. Dan rond 9.45 uur visagiste. Die van mij zij van toch te rekenen op 1u30 dan raak je nooit in tijdnood. zoiets?Groetjes.
Hallo, bij mij is het ook eerst kapster en dan visagiste, want als je haar nog nat word gemaakt ofzo is er al een deel van de make-up weg, visagiste komt best ook pas echt vlak voor je het kleed aantrekt ( zo heeft mijn kapster het toch gezegd :-) zo ziet alles er nog perfect uit en moet je niet al bv je lippen gaan bijwerken groetjes
je moet achterstevoren werken ik trouw ook om 11u45 maar11u45 wet11u vertrek van thuis (rit oostende-diksmuide)10u15 staat bruidegom aan deur bruiddus tegen max 10u10 moet de bruid helemaal tip top klaar zijn en moet alles gereedik reken 9u40 jurk - schoenen-juwelen-ev sluier -last min checkup8u40 nagels en make up (ik doe het wel zelf maar komen valse wimpers aan te pas kruipt wat delicaat werk aan te pas) nu ik doe soms ook bruids make-ups en vraag toch ook een klein uurtje indien mogelijk soms heeft de bruid een zware nacht had of van de stress wat puistjes wat meer cover werk en het gekende fenomeen afspraak kapper liep uit voor mijn haar is het tezien welk kapsel ik kies tussen 1u en 1u30 (ik heb veel en lang haar dus als er krullen in moeten veel werk) dus +- 7u30 komt wel aan huis miss voor jou persoonlijk een uitrekenen met rijtijden enzo inbegrepen