Terug naar overzicht
hoikes,wij voorzien ook een drankje aan de kerk voor de mensen die aanwezig zijn.Van ons is het met een bus en er is een kleine bar mee, dus dat is wel handig.groetjes.
aanraden niet maar ik vind het een goed idee hoor ik zelf zat eigenlijk te denken aan een popcorn kar mmmmm we zijn zot van popcorn maar aan onze kant niet zo te vinden
Wij gaan sangria,bier en fruitsap voorzien aan de kerk...We gaan dit laten doen door vrienden.
Wij hebben het feestbusje besteld voor bij ons aan de kerk.http://www.feestbusje.be/ groetjes
een vriend van ons zorgde voor sangria en fruitsap
Dag Samira,Wij zijn van Lauwe, trouwen in de kerk van Kuurne, en voorzien een ijskar aan de kar.Als je wat meer wilt weten over de prijzen en wie het is, stuur me gerust een berichtje!Groetjes, Griet.
Het moet dus een ijskar aan de KERK zijn ;-))
Wij huurden na een tip van hier een ijskar van De Zwarte Koe. Ze zijn van Brugge, maar verplaatsen zich zeker naar jullie. Hoe het smaakt weet ik nog niet, maar ze zijn sympathiek en betaalbaar.
dank je voor de tip eline!deze ga ik zeker onthouden!
HalloBedankt voor de goede en leuke tips! Heb al een paar offertes gevraagd!
Hey Griet, Kan je mij de gegevens en prijzen doormailen? Ik kan je geen privéberichtje sturen blijkbaar, raar. Hopelijk ontvang je dit en alvast bedankt :-)!Groetjes
Dag Samira,Als je mij je email adres geeft wil ik dat heel zeker doormailen!Groetjes Griet.