Terug naar overzicht
hellow! Mijn broer ontwerpt mijn kleed en maakt dit samen met mijn mama, heb nog geen idee hoeveel dit ongeveer gaat kosten.Een vriendin van me heeft dit ook laten doen bij Geert de Puysseleer (nijlen) en ze was niet veel meer kwijt dan bij een bruidswinkel.hangt ook veel af van de keuze van de stoffen, hoeveelheid stoffen, wat je allemaal extra wil van pareltjes, handwerk, ...veel geluk!
Ik laat dit doen bij een vriendin van mijn tante. Ga max een 500euro kwijt zijn en ik heb dan echt volledig het kleedje zoals ik het wil!!! Ik wou er geen massa's geld aan geven, vond dat echt niet waard. Ik laat nadien van mijn kleed een kleedje maken dat ik achteraf nog kan aandoen
Youniek in Turnhout, tussen 400 en 900 euro naargelang het model. Heel tevreden!
inderdaad youniek is zeker een aanrader. hebben een eigen collectie maar je dan veranderen zoveel je wil of een eigen ontwerp laten maken. Niet duur maar wel goed.
Mijn moeder zal mijn kleed maken. Hier is een site van iemand uit het Gentse, geen idee hoe goed of duur die is:http://www.lienvanwemmel.be/homepage.htm
November styling in Zonhoven!Prijs zal ongeveer zijn zoals in een winkel, maar het is dan ook zoals jij het helemaal wilt. (Hoop ik toch)!!Ben pas voor de eerste keer gaan passen en dan zie je nog niet veel hé, maar tot nu toe is het steeds aangenaam geweest om met de naaister te bespreken hoe en wat.Hopelijk wordt mijn kleed HET kleed dat ik altijd heb willen hebben!
Hallo, Ik laat mijn kleed maken en ontwerpen door Veerle Praet in Brugge. Wij betalen toch een stukje meer dan de hierbovengenoemde prijzen. Maar heb het er voor over.. 't zal echt zijn wat ik wil!
November Styling te Zonhoven! Echt prachtig en perfect op maat!
Check Steven De Wilde (in Antwerpen). Supermooie kleedjes, maar ik vrees dat de prijs ook wel naargelang is..