Terug naar overzicht
Ik dacht misschien aan "princess diaries waltz" van john debney
trumpet voluntary van Stanley( trompetgeschal )
pachelbel canon in d.Wij gaan deze versie wel een beetje inkorten.
Here comes the sun van the beatles :-)
Braveheart Theme song
ik kom ook binnen met canon van pachelbel en mijn verloofde met star wars theme gespeeld op orgel
Ik vind canon d van pachelbel ook heel mooi. Mijn viend (oops verloofde, is nog zo nieuw) zit in een gitaarensemble en zij kunnen dit liedje spelen. Nu is het enkel nog de vraag, vragen we het ensemble voor de hele kerkmis of niet? Er is dan geen zang bij, en ik dacht bij liedjes dat dit misschien wat persoonlijker was met de tekst erbij.. Maar het ensemble is ook een deel van ons leven.... dus ik weet het niet, moeilijk....
Hey,Wij komen samen de kerk binnen en hadden gekozen voor Alegria van Cirque Du soleil,maar aangezien de harmonie dit stuk niet speelt gaan we waarschijnlijk kiezen voor Hijo de la luna...
Hey,Bij mezelf is er eerst een jachtgeschal stukje= aankondeging (ikzelf speel jachthoorn en zijn de ander leden van de jachthoorns). En dan het liedje a moment like this van kelly Clarkson gezongen door en goeie vriendin van me.Groetjes Ellen
Ik ben via dit forum aan een heel mooi liedje gekomen (vind ik persoonlijk)Heartland - I loved her firstGaat over een vader die zijn dochter weggeeft.
Mijn intrede is ook op I loved her first! Prachtig liedje om dan samen met je papa naar het altaar te gaan!
Ik ben er ook nog niet echt uit welk intredelied we gaan gebruiken.Ik kom samen met mijn verloofde en de bruidskindjes binnen in de kerk.Misschien coldplay met viva la vida...
Ik ben er ook nog niet helemaal uit. Een mogelijkheid is wel de instrumentale versie van viva la vida van coldplay.. Of "you are" van Dolly Parton maar dan gezongen door een goede vriendin van mij. Prachtige tekst!
She - Elvis Costello