Terug naar overzicht
heyhier ook volop aan het plannen voor de huwelijksreis. we gaan naar parijs gaan voor 5 dagen, we moeten juist nog naar de het reisbureau om het hotel vast te leggen.Voor de rest al veel geregeld?
Hey!De Dominicaanse Republiek is echt wel de moeite! Daar ben ik ten huwelijk gevraagd :o)Veel plezier nog met de voorbereidingen!
Ey Sven,Wat hebben ze jullie verteld i.v.m. het regenseizoen in de Dominicaanse? Als het van mij afhangt zou ik ook graag gaan in juni, vlak na onze trouw. Maar mijn verloofde vertrouwt het niet volledig met het regenseizoen daar..Welk hotel hebben jullie gekozen?
Heyla, wij zoeken ook nog wat leuks voor in september. Zou je me misschien wat informatie kunnen doorgeven? Bongiorno_a@hotmail.com Groetjes Alessia
hey Caroline wij hebben hotel riu palace bavaro geboekt een gloednieuw hotel , en het regenseizoen is altijd afwachten he september is het zogenaamde stormseizoen maar een vriend van ons is al 3 keer in september geweest zonder enige storm of regen . dus afwachten he
het regenseizoen is inderdaad af te wachten, wij zijn er geweest in September, en hebben 14 dagen binnen moee nzitten omdat er orkanen waren die passeerden dus het was niet echt aan te raden om buiten te gaan.Vrienden van ons zijn dan weer het jaar na ons geweest in September en hadden prachtig weer....het is afwachten!in ieder geval heel veel plezier!