Terug naar overzicht
Hey SophieBij mij nog 226 dagen op de teller, en dat is ook precies sneller dan verwacht... Ik herinner me nog de dag dat ik aan het aftellen was naar die '365' :-) en whow, daar zijn er ineens alweer een pak af!Als ik dan denk dat het stilletjesaan toch wel dichterbij komt, heb ik ook kriebels om weer vanalles te regelen, maar weet je, je kan nooit al te veel gedaan hebben :-) Nog veel plezier met je voorbereidingen!GroetjesMelissa
hahaha, ja hoor! Mijn toekomstige plaagt er me constant mee omdat ik enige tijd geleden zei "'t zal er plots veel sneller zijn dan we denken". Maar ik denk dat hij nu zelf ook wat geschrokken is, vooral dat die 199 (intussen 198 :-D) voor onze viering en feest is en we eigenlijk al op 2/4/2012 trouwen voor de wet ... dus dat is nog zo'n 60 dagen sneller :-D.In 't begin wou ik al heel wat regelen maar heb mezelf dan toch serieus in toom gehouden om alles wat rustiger aan te pakken. Dat leek me "gezonder". Maar nu begint het toch weer te kriebelen hoor vooral als ik begin te denken aan begin volgend jaar ... maart (staan we allebei 11 dagen op een beurs-vergeet dus dat er dan iets zal gedaan worden) - 2/4 trouwen voor de wet - begin mei verdwijnt mijn schat voor 10 dagen op reis met het werk ... het voorjaar zal vliegen!Maar we blijven genieten - ik wens jou dat ook
Bij mij is het gevoel dubbel, soms denk ik dat ik al veel te veel gedaan heb en op andere momenten (als ik bijvoorbeeld zie wat andere mei-bruidjes al geregeld hebben), krijg ik stress! Onze ceremoniemeester heeft me wel wat op mijn gemak gesteld, hij zei dat bij een begrafenis bijna evenveel geregeld moet worden (uitnodigingen, zaal, kerk, muziek,...) en dat wordt altijd op 1 week tijd gedaan! Het is misschien niet zo leuk om te vergelijken met een begrafenis, maar eigenlijk heeft hij wel gelijk :-) Tegenwoordig wordt gewoon alles steeds vroeger vastgelegd voor een trouw, en daarom doe je dat ook! Nochtans had een vriendin van mij ook trouwplannen, maar aangezien haar schoonvader plots erg ziek was geworden hebben ze alles opgeschoven en ze zijn 2 weken nadien al getrouwd! En ze zei dat het fantastisch was!
Bij mij staan er nog 300 op de teller (we zijn net een week verloofd) en ik loop al een week rond als een kieken zonder kop omdat ik per se op 15 september wou trouwen en 300 dagen op voorhand pas plannen blijkbaar not done is :p Een heleboel zalen hebben voor dan (en de rest van 2012 trouwens) geen data meer vrij en ook in onze kerk gaat die dag al een andere trouw door dus ik was enorm blij en opgelucht toen ik toch nog de zaal kreeg die ik wou. Ik probeer me nu een beetje in te tomen en toch zeker een paar weken terug te gaan naar mijn "normale leven" zeg maar, maar het kriebelt toch om vanalles en nog wat te beginnen plannen dat eigenlijk totaal niet zo dringend is.