Terug naar overzicht
De ringen van ines B zijn vrij duur heb er oog voor gekeken en dan kwamen wij voor de 2 ringen rond de 2500 euro is wel veel he :-)
De ringen zijn inderdaad vrij duur. Ze zijn wel echt schitterend dus wij gaan misschien wel eens gaan kijken. Een vriendin van mij heeft haar trouwringen daar gekocht en ze zei dat er wel over gepraat kon worden. Zo kan misschien de dikte van de ring aangepast worden. Want jammer genoeg staat het goud heel duur tegenwoordig. Ik zou in ieder geval wel gaan horen. En als je in (min of meer) dezelfde stijl wilt moet je zeker ook Wim Meeussen eens bekijken!
Sarah, weet je misschien in welke prijscategorie de ringen van Wim Meeusen liggen? Zou dit niet ongeveer hetzelfde zijn als die van het Juweelatelier?Groetjes,Karen
ben ook ooit is gaan kijken voor ringen van ines B. mijn ring kwam al op 1600 euro... wel zeer prijselijk, maar wel mooi, is iets wat je zelf beslist uiteraard!
Ines B trouwringen zijn nogal redelijk duur. Je moet is gaan kijken bij Perles D'Amour.Hij heeft ook trouwringen van Ines B. Wij hebben de onze daar gekocht.Maar inderdaad het goud is voor de moment erg duur...Groetjes,Annelies