TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Romina
6-7-2012
|
16-11-2011 9:02:33
Hey hey
Wat spijtig dat je toch niet te trouw gehad hebt die je altijd al wou. Als ik naar mijn toekomstige zou moeten luisteren zou de trouw hier ook meer beperkter zijn maar ik heb er niet aan toegegeven omdat ik al dacht dat ik er achteraf spijt van zou krijgen. Het gevoel zou hebben van niet 'echt' getrouwd te zijn. Net zoals met mijn jurk. Heb dus echt een typische witte (ivoor) trouwjurk en daar had ik dus ook het gevoel dat, moest ik een kleur of bv korte trouwjurk nemen dat ik niet echt het gevoel ga hebben van een 'trouwjurk' aan te hebben. Hier hebben ik dus het kerkelijk huwelijk wat ik er perse bij wou én mijn droomvervoer, paard en koets natuurlijk. Mssn kan je achter een paar jaar ofzo toch nog voor de kerk trouwen en dan met een 'echte' trouwjurk?
groetjes.
|
|
Heidi
7-7-2012
|
16-11-2011 9:06:20
Oh, wel jammer dat je vriend je aangegeven heeft niet in het wit te trouwen... Want ook al vond je je jurk héél mooi, toch heb je het meer voor hem gedaan dan voor jou...
Hou je vast aan alle mooie herinneringen, en probeer minder belang te hechten aan wat je niet hebt gehad, en méér aan wat je wel hebt gehad en gevoeld.
Knuffel !
|
|
sharon
6-8-2011
|
16-11-2011 13:32:14
Oei Nathalie dit is inderdaad niet zo leuk natuurlijk... Misschien kan je volgend jaar of binnen 5 jaar ofzo jullie huwelijksverjaardag viering met een nieuwe ceremonie en dan wel een wit kleed en een groot feest geven... Misschien dat het budgetair dan wel al kan?
Ik denk dat het ontzettend moeilijk is om dat idee los te laten als je daar altijd van droomde...
|
|
Debo
17-12-2011
|
17-11-2011 10:48:51
hey Nathalie,
Sorry om te horen... binnen 29 dagen is het bij ons zo ver en wij waren ook eerst van plan om iets kleins te doen, vnl om budgetaire redenen (2 kindjes, verbouwingen,...) maar uiteindelijk heb ik ook mijn hart gevolgd en hebben we alle centjes die we konden missen bij elkaar geschraapt + we zijn 2 jaar niet op vakantie geweest en we doen ook geen huwelijksreis :) Het enige waar ik op voorhand al spijt van heb zijn onze trouwringen. Dat zijn gewoon goedkope stalen ringen, daar hadden we echt geen budget voor... Ik heb me wel voorgenomen dat we échte ringen gaan kopen binnen 7 jaar, dan zijn we 20 jaar samen! Het is misschien idd een goed idee om een datum in de toekomst vast te leggen (een jubileum, toch trouwen voor de kerk,...) wanneer je alles kan doen waarvoor je nu spijt hebt. Dan kan je echt het nodige budget zonder zorgen bijeensparen...
|
|
heidi
|
17-11-2011 16:29:33
het is spijtig dat je je droombruiloft niet had, maar misschien kan dit nog...zoals hierboven aangegeven,trouwen voor kerk, huwelijksverjaardag... ik ben nu 2jaar getrouwd, ik had wel alles wat ik wou, maar als we 15jaar gehuwd zijn doen we het nog eens over in het buitenland, waarrom? toen we trouwden hadden we 2zoontjes dat erbij waren,ondertussen hebben we nog een zoontje bij en nog een kindje op komst...dan zou ik graag met mijn hele gezin alles nog eens over doen
|
|
ellen
14-4-2012
|
17-11-2011 19:16:56
hey,
Heel jammer om te lezen!
Inderdaad mms binnen een paar jaar trouwen met een ceremonie.
Veel liefs Ellen
|
|
Sarah
30-7-2011
|
19-11-2011 14:37:34
mijn man zag ook een grote trouwpartij niet zitten Het liefst van al wou hij enkel voor de wet trouwen en dan met de ouders en getuigen iets gaan eten en in gewone kledij. En dat terwijl ik droomde van een trouw in een kasteel met een prinsessenjurk En ja stilletjes aan heb ik hem kunnen overtuigen en heb ik gelukkig de trouw gekregen die ik wou
Ik begrijp dat je spijt hebt nu maar het allerbelangrijkste is dat jullie samen gelukkig zijn en dat gaat echt wel boven een trouw met alles op en aan. En je moet ook bij jezelf denken ' nu heb ik wat meer budget voor andere leuke dingen zoals bv een reis want die hebben wij doordat we zoveel geld in onze trouw gestoken hebben nog steeds niet kunnen doen
|
|
Nathalie
28-7-2012
|
9-1-2012 15:25:54
Hey Nathalie,
Wat sneu om dat te horen. Maar als ik de reacties lees en hoor uit mijn omgeving, is trouwen blijkbaar niet altijd one happy thing. Ook dus niet bij mij. Reden (misschien grof, maar wel de waarheid): schoonouders. Ik was (en ben, maar daar twijfel ik hard aan) graag gezien daar zijn ouders, tot de dag dat we vertelden dat we gingen trouwen. We vertelden het vorig jaar in juli met een etentje en tot op de dag van vandaag heb ik nog altijd geen proficiat gekregen. Er komt ook geen interesse langs die kant, alleen maar opmerkingen over dat ze geen cent te veel willen betalen voor het huwelijk (nota: alles is te duur voor hen). Met het gevolgd dus dat ik 3 weken en nog een paar dagen de hele tijd heb liggen huilen en dat we bijna gingen zeggen dat we spijt hadden dat we wilden trouwen. Ik wilde het zelfs aflasten! Jammer dat ik naar mijn gevoel met mijn schoonouders op slechte voet verder ga, maar het is nu eenmaal zo. Aan alle bruidjes hier, het is belangrijk dat jij je goed voelt bij je eigen trouw en je mag je door niets of niemand iets laten opdringen! Het moet misschien allemaal niet over the top zijn, maar je mag je ook niet laten doen als anderen een mening hebben waar jij je niet goed bij voelt. Het belangrijkste is dat je trouwt met je ventje en voor je eigen happily ever after zorgt!
Groetjes Nathalie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|