Terug naar overzicht
Hallo, Mathyro zit redelijk hoog in prijsklasse, ik denk dat je voor Mathro tussen de 3000 en de 7000 euro moet tellen. Ik kan mis zijn hoor, maar ze zitten normaal toch een stukje duurder dan de gemiddelde bruidsjurken.Ik zou zeggen neem eens telefonisch contact op en vraag er gewoon naar. Vermits je de foto hebt kan je misschien ook een mailtje sturen. Ik weet dat ze in Hasselt in de winkel (Nicky Vankets) zeer vriendelijk en zeker niet opdringerig zijn. Dus ik denk als je daar gewoon binnen zou gaan en het vragen dat dat geen probleem is als je gewoon naar de prijs wilt informeren.GroetjesAnnelies
Hey,Eerst en vooral, hele mooie jurk (hoewel ik geen Vankest fan ben). Zelf heb ik ook 2 jurken van hem aangehad en die zaten in een prijsklasse tussen de 3 en de 4.000 euro. Vrees dat het zeker niet veel minder zal kunnen zijn. Maar zoals Annelies zegt - best eens informeren bij de bruidswinkels, dan zal je het pas ècht weten.Groetjes
hey, bedankt voor jullie reacties. ja, goedkoop is het alleszins niet precies :-(zal nog een beetje verder zoeken, maar de tijd dringt en ik heb nog geen kleed.heeeeelp!