Terug naar overzicht
Hey Kim,je kan eens horen bij Graciella van Attrattiva...Ze is wel van Leuven maar komt op mijn grote dag ook aan huis voor kapsel en make-up (Deurne - Antwerpen).Ik heb haar gewoon geboekt, en ga dan bij haar langs als ik mijn eerste pas heb (mijn kleedje komt ook van Leuven)Je kan haar ook aan huis laten komen voor de proef.GroetjesTabita
hey waarom kom je eens niet langs bij de client in ekeren?Wij komen ook aan huis en mijn collega Rina doet zowel de haren als make up.grtj
Ik heb Nathalie De Bock gekozen. Die komt normaal ook in jouw regie. Kijk eens op haar site www.kapsteraanhuis.be voor wat meer info.Mijn vriendin had haar en haar trouwkapsel was zeer geslaagd. Op deze site kom ik ook regelmatig goede berichten over haar tegen.
hoi Kim Ik kan je hiermee zeker van dienst zijn, ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be of www.sasacademy.be Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel