Terug naar overzicht
Hoi,Is wel 'n moeilijk he..Maar ik denk dat je best kan doen waar je je goed in voelt.Het hoeft niet altijd volgens "de regeltjes" te zijn en het is en blijft jouw (jullie ) dag.Je man kan dan ook gewoon telkens iemand vragen waar hij zich goed bij voelt.Wel zien dat je van de belangrijke mensen niemand voor de borst stoot.Succes!
Wij hadden het volgende:OpeningsdansDans met vader van de bruid en moeder van de bruidegomDaarna vroegen we alle aanwezigen op de dansvloer die wilden en ging mijn man mijn moeder halen en ik mijn mijnschoonvader.Zo stond er ineens volk op de dansvloer en kon het feest beginnen.Als er al zoveel volk op de dansvloer staat sta je minder in the picture en eventueel kan je tijdens het nummer nog van partner wisselen.
hey Elke,ik ga ook eerst met mijn papa dansen en daarna met mijn schoonvader zag dit ook eerts niet zitten want mijn broer is ook mijn getuige. Maar anders kan mijn mama niet met haar schoonzoon dansen dus 1 openingsdans 2 vader-bruid & moeder- bruidegom 3 bruid- schoonvader& bruidegom schoonmoeder 4 bruid-broer & bruidegom zus.Mag ik vragen welk lied je hebt om met je broer te dansen?En wees gerust die dag zal hij met zijn zus dansen. Miss kan u man dan met je schoonzus dansen? vele grtj
Bedankt voor de tips! @ Natasha: Ik zou graag op "You are my sister" van Antony and the Johnsons dansen dan.