Terug naar overzicht
Hallo, Wij zijn vorig jaar in augustus naar Mauritius geweest en het weer was perfect. altijd 25 à 30 graden. Op het strand in de zon was het bijna niet te houden, zo warm. Wij hebben wel één keer een bui gehad. Dit duurde 10 minuten, maar werkelijk stortregen. De temperatuur bleef, en na die 10 minuten was er terug stralende zon.... Dus wij hebben in deze periode heel goed weer gehad.Ons verblijf was in hotel Beau Rivage, echt een aanrader! Ja... een echte droomreid eh GroetjesAnnelies
Hallo,Wij gaan 4 april trouwen in Mauritius. Ik ben al aan het aftellen! Ik ben er nog nooit geweest, maar als je de foto's bekijkt... Dat kan niet tegenvallen hé! Via welk reisbureau ga jij? Wij zullen in Les Pavillons verblijven. Hebben jullie al een keuze gemaakt?GroetjesKelly
Hallo Elke wij trouwen op 07/juli en gaan ook naar Mauritius .We zullen in het hotel Le Prince Maurice verblijven.Groetjes Virginie
@ Annelies: Bedankt, dat stelt me dan toch al een beetje gerust...@ Kelly: We hebben nog geen keuze gemaakt, dat is normaal gezien voor dit weekend. We gaan naar een klein reisbureau Boone Travel in Brugge die met verschillende reismaatschappijen samenwerkt. @ Virginie: Wij twijfelen nog tussen Le Prince Maurice, Trou aux Biches, Beau Rivage en nog enkele andere hotels :-)
Hallo, Persoonlijk kan ik Beau Rivage echt aanraden... het is gewoonweg subliem! Het eten, de bediening, de service, de accomodaties,... gewoonweg super... Wij hadden tijdens onze trip ook eens rondgevraagd (aan de locale gids) en Beau Rivage behoorde echt tot de top in Mauritius. Ook Le Prince Maurice was zeer goed... maar ik kan enkel over Beau Rivage spreken.... GroetjesAnnelies